خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم های ملی تکواندو عراق:نحوه برگزاری و سطح فنی رقابت ها خوب بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۸۳۱

نجوه برگزاری رقابت های تکواندو جام باشگاهای آسیا و سطح فنی تکواندو کاران حاضر در آن بسیار خوب بود به طوریکه نماینده عراق برابر یک تکواندو کار المپیکی باخت و نتوانست به فینال راه یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، محمد رضا یاری سرمربی تیم ملی تکواندو عراق ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: من در گذشته در تیمهای مختلف باشگاهای عراق مربیگری می کردم ولی با حضور دکتر ابراهیم جبار در راس این فدراسیون و علاقه مندی ایشان به رشد تکواندو، با کمیته ملی المپیک عراق قرارداد دو ساله با من بسته شد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل ما بر روی سنین پایه خیلی تمرکز کردیم و اگر چه با دو تیم از عراق در این مسابقت شرکت کردیم و به یک مدال  برنز هم دست پیدا کردیم، ولی در آینده نزدیک از تکواندو عراق بیشتر خواهید شنید چرا که عراقی ها پتانسیل و قدرت بدنی خوبی دارند و خیلی داریم برای رشد تکواندو این کشور تلاش می کنیم.

سرمربی عراق در خصوص رقابتهای تکواندو جام باشگاه های آسیا تصریح کرد: در این دوره تیمهای بیشتری آمدند و حضور قهرمانان آسیایی جهان و المپیک باعث گردید تا سطح فنی رقابت ها خیلی بالا برود و حساسیت ها زیاد شود. به هر حال تکواندو ایران جایگاه ویژه ای در جهان دارد و حضور در چنین تورنمنت هایی یک فرصت است.

وی گفت: تکواندو کاران عراق بیشتر برای کسب تجربه راهی این رقابت ها شدند و مبارزه با تکواندو کاران ایرانی فرصتی است طلایی برای همه تکواندو کاران جهان لذا ما به هیچ وجه این فرصت را از دست نمی دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز