خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی/مدیرعامل شاهین بندرعامری محروم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۴۷

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش ایلنا، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

*مسابقه تیم های کراپ الوند و گیتی پسند از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال برگزار شد که تیم کراپ الوند قزوین به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 60 میلیون جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای قابل تجدید نظر است)

احسان افرازیده، مربی تیم کراپ الوند قزوین به دلیل بدرفتاری نسبت به بازیکن تیم مقابل و مقام رسمی مسابقه؛ به 3 جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای قابل تجدید نظر است)

*دیدار تیم های استقلال شوش و خرم کشت افلاک خرم آباد برگزار که مصطفی بیرانوند، بازیکن تیم خرم کشت افلاک خرم آباد به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور) به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است).

هادی حسن زاده، سرمربی تیم استقلال به دلیل رفتار غیر ورزشی جهت ایجاد وقفه در برگزاری مسابقه و بد رفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است).

*دیدار تیم های شهدای رزکان البرز و شهرداری ماهشهر برگزار و از سوی لیدرهای تیم شهدای رزکان البرز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. تیم شهدای رزکان البرز به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمید کریمی، مدیرعامل تیم شهدای رزکان البرز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه از همراهی تیم خود و ورود به ورزشگاه در مسابقات خانگی و 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*تیم چوکا تالش به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری در دیدار برابر شهدای رزکان به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمد آشتیانی، بازیکن تیم چوکا تالش به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه ( داور) به 4 جلسه از همراهی تیم محروم و باید 150 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است).

تیم شهدا رزکان به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*مسابقه تیم های شاهین بندر عامری و خلیج فارس ماهشهر برگزار و از سوی حسن غبیشاوی، تدارکات تیم خلیج فارس ماهشهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ( این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است).

تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مجتبی ناصری، مدیرعامل تیم شاهین بندر عامری به دلیل بدرفتاری در قبال تیم مقابل به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم شاهین بندر عامری به دلیل سوء رفتاری تیمی( داشتن 5بازیکن اخطاری) به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز