خبرگزاری کار ایران

حسینی:‌ زشت است پس از 50 سال در چنین زمین‌هایی بازی می‌کنیم / زمین فجرسپاسی برای محلات هم کم بود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۴۲

سرمربی تیم پیکان تهران در مورد دیدار با نساجی مازندران در نشست خبری به سوالات پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از تقابل با نساجی مازندران اظهار داشت: صحبت خاصی درباره بازی ندارم و دو تیم به شکل خوبی یکدیگر را می شناسند و می دانیم که بازی مشکلی داریم. امیدوارم فردا یک بازی خوبی باشد و هر تیمی که شرایط بهتری داشت نتیجه را کسب کند و بازی ای شود که بازیکنان هر دو تیم صحیح و سالم از زمین خارج شوند.

او درمورد غایبان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: ما چند مصدوم داریم که متاسفانه این به دلیل کیفیت بد زمین برگزاری مسابقات است و باید یک فکر عاجلی در این مورد شود. ما هفته پیش در زمینی بازی کردیم که برای محلات هم کم بود! این واقعا به فوتبال و لیگ ما ضربه می زند. ما یکی از بهترین جوانان ما را در آن زمین از دست دیدم و یک جوان خوب را از دست دادیم. این خیلی دردآور است که یک کشوری پس از 50 سال برگزاری لیگ در چنین زمین هایی بازی کنیم. برخی تیم ها مانند رفسنجان و سپاهان به این قضیه اهمیت می دهند و زمین دارند که قابل تقدیر است و امیدوارم یک اراده ای شود که مشکل زمین در فوتبال ما برطرف شود. 

حسینی درمورد اینکه طی هفته‌های اخیر اعتراضات به داوری گسترش یافته، گفت: امیدواریم فردا داور یک قضاوت کم اشتباه و عادلانه داشته باشد و صدای تیم ها را در نیاورد. امیدوارم روز خوب تیم داوری باشد و عدالت و دقت لازم را برای این بازی اجرا کند.

سرمربی پیکان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه زمین دستگردی استاندارد نیست، گفت: به هر شکل این امکانات ماست و نمی توانیم مانند تیم فولاد به این زمین اعتراض داشته باشیم. فعلا زمین مسابقه ما آنجاست و نمی توانیم روی مخ بچه ها برویم و امسال باید با این شرایط سر کنیم. امیدوارم روزی برسد که همه تیم های ما زمین های خوب داشته باشند.

 حسینی در خصوص اینکه مدیریت جدید پیکان توقعات او را برآورده کرده است یا خیر، گفت: خودم زیاد داخل این مسائل نمی شوم. پیکان یک تیم دولتی است و مدیران عوض می شوند. امیدوارم هر کسی که قبول مسئولیت می کند در کارش موفق باشد و بتواند این مسئولیت سنگینی را که برعهده دارد به بهترین شکل انجام بدهد. به نظرم این سوالات خوب نیست در کنفرانس خبری مطرح شود، در مورد بازی فردا صحبت می کنیم و مدیر جدیدی که آمدند خواسته های ما را انجام دادند و مدیر قبلی هم زحمت شان را کشیدند و امیدوارم هر کسی که قبول مسئولیت می کند به بهترین شکل کارش را انجام بدهد.

سرمربی پیکان در پایان در مورد اینکه آیا تیمش به کسب سهمیه لیگ برتر امیدوار است یا خیر، بیان کرد: امیدوارم هر کسی که فردا حقش بود و فوتبال بهتری بازی کند، نتیجه را به دست بیاورد. ما فقط بازی می کنیم که اندازه توانایی خودمان به بهترین شکل استفاده کنیم و زیاد به سهمیه فکر نمی کنیم چون ماجرای فرمول سهمیه ای اف سی برای فصل بعد هم مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز