خبرگزاری کار ایران

حسینی: نمی‌دانم چرا داور بازی تغییر کرد / نباید مقابل تراکتور ضربه بخوریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۷۹۹

سرمربی تیم پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: بعد از برد هفته قبل سعی کردیم بازیکنان را برای این بازی خوب ریکاوری کنیم. تراکتور اگرچه جایگاهش در جدول خوب نیست اما به بازیکنانم گفته ام نباید فریب این جایگاه را بخوریم. اگر تراکتور موقعیت خوبی در جدول ندارد، اما می‌تواند همیشه کارهای بزرگی انجام بدهد. بازیکنانی دارد که می‌تواند نتیجه بازی را با خلاقیت و توانایی فنی خود تغییر بدهند. 

او ادامه داد: اگر در بازی فردا تمرکز خوبی نداشته باشیم و انرژی خوبی نگذاریم می‌تواند برای ما خیلی مشکل‌ساز شود و از این قضیه ضربه بخوریم. باید بدانیم با تیمی بازی داریم که می‌تواند خودش را در این وضعیت نجات بدهد. باید با تمرکز و انرژی زیاد مقابل این تیم بازی کنیم.

حسینی درمورد نتیجه گیری تیمش در مسابقات خارج از خانه برخلاف مسابقات خانگی گفت: این مسئله دلایل متعددی دارد که اکنون جایش نیست در موردش صحبت کنم. اما ما هم به دنبال این قضیه هستیم که در بازی‌های خانگی بهتر نتیجه بگیریم چون وقتی در خانه پیروز نمی‌شویم فشار زیادی روی تیم وارد می‌شود. امیدوارم بازیکنان ما تجربه کامل را کسب کرده باشند.

سرمربی پیکان درباره تغییر داور مسابقه فردا همچنین گفت: نمی‌دانم دلیل تغییر داور چه بوده است؟ اما امیدوارم داوری که انتخاب شده با کمترین خطا بازی را قضاوت کند. دلیل تغییر داور را نمی‌دانم سؤال ما همین است که چرا داور را 48 ساعت قبل از بازی تغییر می‌دهند؟ نمی‌دانم دلیلش چیست.

وی در مورد اینکه بحث خدمت سربازی بازیکنان در این روزها خیلی مطرح است و ظاهرا در تیم‌های دیگر برخی بازیکنان مشکل سربازی دارند، گفت: این مسئله فقط در فوتبال ایران وجود دارد. باید ببینیم در فوتبال حرفه‌ای دنیا چه می‌کنند ما هم همین کار را انجام بدهیم. در دنیا هیچ تیم نظامی نیست اگر تیم نظامی دارند باید ببینیم راهکار آنها چیست چون من آدم متخصصی در این زمینه نیستم که بتوانم نظر کارشناسی بدهم. باید ببینیم در فوتبال دنیا چه می‌کنند ما هم همان کار را انجام بدهیم.

سرمربی تیم تهرانی در مورد اینکه پیکان شانس کسب سهمیه هم دارد، عنوان کرد: بحث در مورد سهمیه گرفتن پیکان تله بزرگی برای تیم ماست. ما تیم خیلی کم‌هزینه‌ای هستیم و بازیکنان جوانی داریم که باید اجازه بدهیم آنها از فوتبالشان لذت ببرند نباید الکی فشار به آنها وارد کنیم. ما دلیلی برای گرفتن سهمیه نداریم. نباید با صحبت گرفتن سهمیه فشار زیادی به تیم وارد کرد. رقبای ما سه چهار برابر ما هزینه کردند. 

حسینی  در مورد اینکه برخی بازیکنان پیکان را ترک کرده‌اند، گفت: اتفاقی است که رخ داده اما آنچه که مسلم است نباید با صحبت از سهمیه روی تیم ما فشار وارد شود اما امیدوارم بازیکنان ما بتوانند قابلیت‌شان را نشان دهند و بازی خوبی داشته باشند و هدف ما همین است.

وی در مورد تغییرات در ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من نظری ندارم. هر کسی به این فوتبال می‌آید امیدوارم به فوتبال کشور خدمت کند. مردم ما این فوتبال را دوست دارند و امیدورام هر کسی می‌آید موفق شود. مردم با این فوتبال کیف می‌کنند و امیدوارم این مسئله به فوتبال ملی و باشگاه ما تسری پیدا کند. 

حسینی  در مورد اینکه تصمیمات داور بازی با ذوب‌آهن تأیید شد، اظهار داشت: مربیانی که می‌بازند را باید درک کنیم. روی مربیان فشار زیادی است نباید این قضیه را جدی بگیریم. اما باید همدیگر را درک کنیم و به همدیگر کمک و حرفه‌ای‌تر کار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز