خبرگزاری کار ایران

مالک روسی در بیانیه‌ای تایید کرد؛

آبراموویچ: چلسی به فروش می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۳۷۹

مالک باشگاه چلسی در بیانیه‌ای رسمی تأیید کرد این باشگاه را به فروش می‌رساند.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی باشگاه چلسی با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد رومن آبراموویچ تصمیم به فروش این باشگاه گرفته است‌.

آبراموویچ در بیانیه‌ای رسمی در این خصوص نوشت: «می‌خواهم به گمانه زنی های چند روز گذشته در مورد مالکیت من بر باشگاه فوتبال چلسی پاسخ دهم. همانطور که قبلاً گفتم، من همیشه از صمیم قلب و به نفع باشگاه تصمیم می گیرم. در نتیجه، تصمیم به فروش باشگاه گرفتم، یعنی معتقدم این بهترین به نفع باشگاه، هواداران، کارمندان، حامیان مالی و شرکا است.

فروش باشگاه عجولانه انجام نخواهد شد، همه چیز به موقع انجام خواهد شد. من تقاضای بازگشت هیچ بدهی ندارم. برای من این باشگاه هرگز با تجارت یا پول همراه نبوده است. به تیم خود دستور داده ام که یک صندوق خیریه ایجاد کند که تمام سود خالص حاصل از فروش به آن منتهی شود. این صندوق به نفع همه قربانیان جنگ در اوکراین کار خواهد کرد. به کسانی که به کمک فوری نیاز دارند و حمایت آنها برای مدت طولانی تری کمک خواهد شد. لطفاً بدانید که این تصمیم فوق العاده سختی بود و من را برای ترک باشگاه آزار می دهد. با این حال، من معتقدم که این بهترین تصمیم برای باشگاه است.

امیدوارم این فرصت را داشته باشم که برای آخرین بار از استمفورد بریج بازدید کنم و حضوری با همه شما خداحافظی کنم. عضویت در باشگاه فوتبال چلسی یک امتیاز یک عمر بوده است و من به دستاوردهای مشترکمان افتخار می کنم. چلسی و طرفداران او همیشه در قلب من خواهند بود.

متشکرم

رومن

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز