خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد فروش چلسی از سوی آبراموویچ به میلیاردر سوئیسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۲۱

یک پیرمرد 86 ساله می گوید که به همراه گروهی علاقه مند به خرید باشگاه چلسی است.

به گزارش ایلنا، هانسیورگ ویس، میلیاردر سوئیسی، می‌گوید پیشنهاد خرید چلسی را از رومن آبراموویچ به همراه چند نفر دیگر دریافت کرده است.

آبراموویچ در هفته گذشته پس از عملیات نظامی روسیه در اوکراین تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفت و کریس برایانت، نماینده حزب کارگر گفت که مالک چلسی از مواجه شدن با تحریم‌های دولت بریتانیا "وحشت دارد".

بر همین اساس تحریم‌ها علیه آبراموویچ تا جایی پیش رفته که او از مالکیت این تیم کناره گیری کرد و اکنون خواهان فروش این باشگاه است.

ویس به بلیک گفت: آبراموویچ یکی از نزدیک ترین مشاوران و دوستان پوتین است. مثل همه الیگارشی‌های دیگر، او نیز در وحشت است. آبراموویچ در تلاش است تا تمام ویلاهای خود را در انگلیس بفروشد. او همچنین می خواهد به سرعت از شر چلسی خلاص شود. من و سه نفر دیگر روز سه شنبه پیشنهاد خرید چلسی را از آبراموویچ دریافت کردیم. الان باید چهار تا پنج روز صبر کنم. آبراموویچ در حال حاضر بیش از حد درخواست می کند. می‌دانید، چلسی 2 میلیارد پوند به او بدهکار است. اما چلسی پولی ندارد. یعنی کسانی که چلسی را می خرند باید طلب آبراموویچ را جبران کنند."

او ادامه داد: "از امروز، ما قیمت دقیق فروش را نمی‌دانیم. می توانم به خوبی تصور کنم که در چلسی با شرکای خود کار را شروع کنم اما ابتدا باید شرایط کلی را بررسی کنم. اما چیزی که می توانم بگویم: قطعاً اینطور نیستم؛ انجام چنین کاری به تنهایی. اگر چلسی را بخرم، با کنسرسیومی متشکل از شش تا هفت سرمایه گذار خواهد بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز