خبرگزاری کار ایران

مارسلو: می‌‎خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم اما ...

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۳۰۳

کاپیتان تیم رئال مادرید ابراز امیدواری می‌کند در این باشگاه به دوران حرفه‌ای خود پایان بدهد.

با پایان یافتن قرارداد مارسلو با رئال مادرید در 30 ژوئن سال جاری، انتظار می رود که این برزیلی آخرین روزهای خود را به عنوان بازیکن لوس بلانکوس سپری کند.

اما پس از گذراندن بیشتر دوران بازی خود در این باشگاه، این بازیکن 33 ساله رویای آویختن کفش های خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را دارد.

مارسلو در مورد آینده اش در برنامه تلویزیونی معروف اسپانیایی "ال هورمیگوئرو" گفت: "آرام هستم. این باشگاه من است. من فکر می کنم تا زمانی که پسرم بزرگ شود بازی کنم تا بتوانم با او بازی کنم و می خواهم در سطح بالایی ادامه دهم. اکنون ما مسابقات مهمی داریم. من کاپیتان بهترین تیم جهان هستم. آرام هستم و احساس امنیت می کنم. من زیاد به آینده فکر نمی کنم. همه چیز به پایان می رسد. من می خواهم در اینجا بازنشسته شوم، اما این به من مربوط نیست که تصمیم بگیرم."

او درمورد کاپیتانی ادامه داد: "هیچ امتیازی وجود ندارد. این باعث افتخارم است که یکی از کاپیتان ها هستم، اما سه نفر دیگر وجود دارند. این یک مسئولیت بزرگ است."

این برزیلی در سال 2007 به این باشگاه پیوست، هنوز روزی را که با رئال مادرید قرارداد امضا کرد را به یاد دارد. مارسلو به یاد آورد: "من با ایجنتم در ابتدا آمدم تا والدبباس را بشناسم. وسایلم هنوز در فلومیننزه بود. به دوستم گفتم، سفر کردم، [دیوید] بکهام را دیدم. سپس مرا به برنابئو فرستادند و به فروشگاهی بردند تا یک کت و شلوار مناسب تهیه کنم... من هرگز در عمرم آن را نپوشیده بودم! وقتی وارد شدم، قرارداد وجود داشت و قبل از امضای آن دوباره فکر نکردم. فابیو کاپلو پرسید که آیا می‌خواهم تا کریسمس بمانم یا نه، اما کمی ترسیدم و به برزیل برگشتم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز