خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی سوارکار معروف پس از خشونت علیه یک اسب

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۷۳۰

سر مارک تاد به خاطر ویدیوی منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی که در آن او با یک شاخه به اسب ضربه می‌زند، عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، سر مارک تاد به خاطر ویدیوی منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی که در آن او با یک شاخه به اسب ضربه می‌زند، عذرخواهی کرد. سازمان اسب سواری انگلیس در حال بررسی ویدیویی است که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. مارک تاد در همین مورد گفت: "یکی از مهمترین چیزهایی که من توصیه می‌کنم برقراری احترام متقابل بین اسب و سوارکار است... من از خودم بسیار ناامید هستم که در این مورد به آن پایبند نبودم."

تاد قبل از گرفتن گواهینامه تمرینی خود یک سوارکار بسیار موفق بود و دو مدال طلای المپیک را در سال های 1984 و 1988 برای نیوزیلند به دست آورد و در سال 2013 به دلیل موفقیت های خود در اسب سواری نشان شوالیه را به دست آورد.

در این ویدئو، به نظر می‌رسد تاد در حال آموزش یک جلسه آموزش است که در آن یکی از سوارکاران در تلاش است تا اسبی را به داخل پرش آب بیاورد، مربی سپس شاخه‌ای را تکان می‌دهد و چندین ضربه به اسب می‌زند. تاد به خاطر اقدامات خود عذرخواهی کرده است، اما سازمان اسب سواری بریتانیا گفت که تحقیقاتی را آغاز کرده است.

تاد در بیانیه‌ای گفت: "من از صمیم قلب از اسب و همه کسانی که در این کلیپ نقش داشتند عذرخواهی می کنم. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که من توصیه می‌کنم در مورد ایجاد احترام متقابل بین اسب و سوار است و اینکه صبر و مهربانی بهترین راه برای به دست آوردن نتیجه است. من معتقدم این یکی از ویژگی های اصلی همراه با همدلی زیاد با حیوانات است که به من امکان می دهد تا یک حرفه طولانی و موفق در رویدادها داشته باشم. من از خودم بسیار ناامید هستم که در این مورد به آن پایبند نبودم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز