خبرگزاری کار ایران

امیری: شهرخودرو را زنده کردیم / شرایط خوبی رقم میزنیم تا موجب دلخوشی هواداران نفت باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۶۴۷

مدافع تیم نفت مسجد سلیمان امیدوار است با فراموشی دیدار مقابل شهرخودرو مشهد در بازی برابر فولاد بهترین نمایش را به اجرا بگذارند.

مهران امیری در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست مقابل شهرخودرو گفت: واقعا فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای  رقم بخورد. شهرخودرو خیلی بهتر از ما بازی کرد و واقعا حقش پیروزی بود. در این بازی واقعا نمی‌دانم چرا شرایط تیمی ما اینطور بود ولی استرس زیادی داشتیم. اینطور هم نبود که یک یا دو بازیکن شرایط نرمال نداشته باشند، شرایط اغلب تیم استرسی بود و به همین دلیل به نظرم نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مدافع نفت مسجد سلیمان درمورد مصاف با فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم خوبی است و با شکست پرسپولیس قهرمان سوپرجام شده بود که این کیفیت این تیم را نشان می‌دهد. امیدواریم که شرایط خوبی را برای تیم در این مسابقه رقم بزنیم و موجب دلخوشی هواداران باشیم چون آنها هم حق دارند که ناراحت باشند. تمام تلاشمان را انجام می دهیم و به امید خدا که دست پر از زمین خارج شویم.

امیری درمورد وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان در جدول رده بندی گفت: وضعیت سخت است اما باید امید داشت، وقتی شهرخودرو امید دارد و می تواند ما را اینجا شکست بدهد پس ما هم باید امیدوار باشیم چون با این سه امتیاز ما شهرخودرو را زنده کردیم! الان شهرخودرو هم یکی از رقبای ما برای بقا در جدول رده بندی است و باید انگیزه بیشتری داشته باشیم تا با تمرکز کسب امتیاز کنیم. هنوز 12 بازی باقی مانده است و اختلاف ما با تیم بالای سرمان سه امتیاز است ولی باید بهترین نتایج را کسب کنیم که تیم لیگ برتری باقی بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز