خبرگزاری کار ایران

سه امتیاز این برای حساسیت زیادی دارد

فکری: سازمان لیگ اصرار دارد با یکسری افراد خاص تسویه حساب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۶۰۹

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد درمورد عدم صدور کارت بازیکنان جدید تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از تقابل با شهر خودرو مشهد در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: سه امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است، با احترام به تیم شهرخودرو که در چند بازی اخیر نمایش خوبی را به نمایش گذاشتند و می‌دانیم که این بازی هم برای ما مسابقه آسانی نیست. تمام تلاشمان را برای کسب سه امتیاز بازی امروز می‌کنیم و اگر این سه امتیاز را به دست بیاوریم شرایط روحی بازیکنان برمی‌گردد.

فکری افزود: مهم است که در این بازی برنده شویم و با پیروزی از زمین خارج شویم. باید آرامش داشته باشیم و تلاش کنیم که در پایان مسابقه با برد زمین را ترک کنیم تا یک سر و شکلی به خودمان بدهیم و در آینده بهتر بازی کنیم و امتیازات لازم را به دست بیاوریم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره عدم صدور کارت بازی برخی از بازیکنان جدید  تیمش گفت: فضایی که الان در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است با نفراتی که جذب کردیم، نتوانستیم مجوز بازی تعدادی از بازیکنان را بگیریم و الان حدود سه بازیکن جدیدمان را می‌توانیم استفاده کنیم این درحالی است که خیلی از بدهی‌ها را دادیم. از سازمان لیگ خیلی اصرار دارند یکسری نفرات با آنها تسویه حساب شود، در حالی که اگر شاید خودمان طلب داشتیم چنین اتفاقی نمی‌افتاد. نمی‌دانم چه اصراری است که با یکسری افراد خاص تسویه حساب شود. قبلا برای مثال ما ۳۰-۴۰ درصد از طلب هایمان را می‌بخشیدیم اما ظاهراً الان فرق دارد و برای یکسری باید حتما تسویه شود برای همین مجوز یکسری بازیکنان را نگرفتیم و به همین دلیل همراه ما نیستند. امین اسدی، احمد جبوری و محمد مشایخ را در این بازی داریم و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. 

او همچنین درمورد شارژ مالی شاگردانش هم اظهار داشت: در روزهای گذشته ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شد و جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که تلاش می‌کنند و ما مشکلات زیادی داریم. مخصوصا در بحث پشتیبانی مالی بحث‌های زیادی را داریم و مدیران باشگاه تلاش می‌کنند که این مشکلات حل شود. امیدوارم همه مسئولان شهری و افرادی که در گذشته اینجا بودند به ما کمک کنند تا به امید خدا بتوانیم با اتحادی که داریم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز