خبرگزاری کار ایران

فکری: بازی سختی با سپاهان داریم / باید نیم فصل را فراموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۲۴۷

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اصفهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی فردا برای ما مهم است و می‌خواهیم از این بازی امتیاز بگیریم. باتوجه به تعطیلاتی که داشتیم، توانستیم تعدادی بازیکن جذب کنیم و تمرینات‌مان را به خوبی پشت سربگذاریم.

او ادامه داد: امیدواریم برای بازی فردا بازیکنان ما با تمام وجود به میدان بیایند و نیم فصل گذشته را فراموش کنند و با یک روحیه جدید پا به مسابقات بگذارند.

فکری درمورد سپاهان اضافه کرد: سپاهان همیشه یکی از تیم‌های خوب کشورمان بود و همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است. آنها تیم بزرگی هستند که ساختار خوبی دارند. آن‌ها تاکنون نتایج بسیار خوبی گرفتند اما در مسیر، برخی مشکلات باعث شده تا نتایج دلخواه را به دست نیاورند.

او ادامه داد: با این حال سپاهان همیشه سپاهان است و مدعی است. کار سختی مقابل سپاهان داریم. امیدواریم با انگیزه بازیکنان‌مان، بازی خوبی ارائه دهیم و از این بازی امتیاز کسب کنیم. امیدوارم بازی زیبایی شود. برای این بازی محرومی نداریم.

او درباره خریدهای نیم فصل تیمش همچنین عنوان کرد: ما امین اسدی، مهدی هاشم نژاد، احمد جبوری، محمد مشایخ و حسن مرادی را اضافه کردیم. پیمان میری را هم جذب کردیم اما هنوز اضافه نشده است. ۵ بازیکن جدید در تیم ما هستند و یک جای خالی دیگر داریم که به عنوان بازیکن آزاد اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز