خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: بازیکنانی داریم که وقتی به زمین می‌روند با قلب‌شان فوتبال بازی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۸۰۸

مربی گل‌گهر سیرجان معتقد است که برای تیمش یک پنالتی گرفته نشده است.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی مربی گل گهرسیرجان پس از برتری این تیم مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: دلم خیلی تنگ شده بود، خوشحالم که الان رفقایم را زیارت می‌کنم؛ درباره بازی، می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم و شرایط بازی چگونه است و تحلیل کاملی داشتیم. با اشراف کامل نسبت به شرایط بازی وارد زمین شدیم و بازیکنان کاملا توجیه بودند و حساسیت و شرایط بازی را درک می‌کردند ، دنبال سه امتیاز بازی بودیم و خداراشکر با تلاش بازیکنان و رعایت نکات فنی که برای این بازی در نظر گرفته شده بود، به این مهم دست یافتیم.

وی افزود: ما در شروع نیم‌فصل دوم اعلام کرده بودیم که 14 فینال داریم و خداراشکر 2 فینال را پشت سر گذاشتیم و الان فقط به بازی بعدی فکر می‌کنیم؛ خوشحالیم که تیمی داریم که فارغ از مسائل بالای فنی، بازیکنان و همه‌ی عوامل تیم با اتحاد مثال‌زدنی همه با قلب‌شان در اختیار تیم هستند و در راستای تیم زحمت می‌کشند.

سرآسیایی با تمجید از بازیکنان گل‌گهر گفت: بازیکنانی داریم که وقتی به زمین می‌روند با قلب‌شان فوتبال بازی می‌کنند، علی‌رغم همه مسائل تاکتیکی و فنی و به این بازیکنان و این تیم افتخار می‌کنیم و فقط به بازی پیش‌رو فکر می‌کنیم و به تیم نساجی خسته نباشید می‌گویم. فوتبال خیلی خوبی بود و در آن مسائل تاکتیکی زیادی اتفاق افتاد و خوشحالیم که برنده بازی ما بودیم و به بچه‌های نساجی هم بابت تیم خوب‌شان و نمایشی که داشتند خسته نباشید می‌گوییم.

مربی گل‌گهر درباره عملکرد داور مسابقه پاسخ داد: در رابطه مسئله داوری باید بگویم که اتفاقی که افتاد و پنالتی که نیمه اول محرز روی مرتضی تبریزی بود، اعتقاد داریم که صددرصد شرایط بازی را به سمت دیگری می‌برد و اصلاً شاید به این حساسیت‌های پایان بازی نمی‌رسید اما تصمیم، تصمیم داور است و حاکم بازی ایشان است ولی همه هم می‌دانیم که 2-0 که 2-1 می‌شود نتیجه‌ی خطرناکی در فوتبال است اما بچه‌ها خداراشکر توانستند این مسئله را مدیریت کنند و تغییر سیستمی که دادیم و شرایطی که از لحاظ فنی رخ داد، نگذاشتیم دیگر در آن شرایط حریف صاحب موقعیت شود و بازی با 3 امتیاز برایمان تمام شد.

مجتبی سرآسیایی در واکنش به حواشی پایان بازی و ورود ساکت الهامی به زمین توضیح داد: این‌ها اتفاقات خاصی نیست، صحبت‌های معمول فوتبال و فشارهایی است که روی تیم وجود دارد؛ ما یک بازی‌هایی را حالا هم فصل پیش و هم امسال جام حذفی را بنا به دلایل و اتفاقاتی باختیم و به تیم حریف هم تبریک گفتیم؛ الان هم مسائل، مسائل فنی و تاکتیکی است و درباره همان‌ها صحبت میکنیم. این اتفاقات هم اتفاقاتی است که کنار فوتبال بوده و اجتناب‌ناپذیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز