خبرگزاری کار ایران

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس 2 - آلومینیوم صفر/ عبور از گربه سیاه برای ماندن در کورس

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۱۰۹

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد مقابل آلومینیوم به برتری دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازی پرسپولیس موفق شد توسط حامد پاکدل به گل برسد و در وقت های اضافه هم رضا اسدی برای سرخپوشان گلزنی کرد و پرسپولیس در پایان با حفظ این نتیجه 3 امتیاز حساس و ارزشمند هفته هجدهم را به دست آورد.

با این نتیجه جمع امتیازهای پرسپولیس به عدد 41 رسید و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. شاگردان گل‌محمدی جدی ترین رقیب استقلال در صدر جدول محسوب می‌شوند. آلومینیوم اراک هم با این نتیجه 25 امتیازی و در رده هشتم باقی ماند.

داور: پیام حیدری 

کمک‌ها: سعید قاسمی و حمیدرضا افشون

کارت زرد: میلاد فخرالدینی، رسول خطیبی و حسین عبدی از آلومینیوم اراک، وحید امیری از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل: حامد پاکدل (76) و رضا اسدی (90+4) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی (69 - حامد پاکدل)، کمال کامیابی‌نیا (85 - رضا اسدی)، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی (85- علی شجاعی) و مهدی عبدی (80 - سید جلال حسینی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، امیر نوری (46 - محمد علی‌نژاد)، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (70 - محمدرضا آزادی)، پوریا آریاکیا، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات (70 - امید سینک)، مهرداد بایرامی (46 - علی آل‌کثیر)، محمود قایدرحمتی ( 85 - میثم مجیدی)

سرمربی: رسول خطیبی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز