خبرگزاری کار ایران

کمال تنها مدیرکل ورزش کارگران تاکید کرد؛

استفاده مطلوب از مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۵۹۰

مدیرکل ورزش کارگران در بازدید از مجموعه های ورزشی و اقامتی مشهد مقدس بر توسعه کمی و کیفی این مجموعه ها و حفظ و نگهداری آن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ورزش کارگران، کمال تنها که هفته گذشته با حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرکل ورزش کارگران انتخاب شد در نخستین سفر استانی به همراه احمد اسناوندی معاون اداره کل ورزشی و رییس نظارت بر مجموعه های ورزشی کارگران ، از زائرسرای کارگران مشهد مقدس و مجموعه های ورزشی شماره یک و دو این شهر بازدید کرد و با مدیریت و پرسنل این مجموعه ها به گفت و گو پرداخت.

مدیرکل ورزش کارگران در حاشیه این بازدید ها گفت: زائر سرای کارگران در یکی از بهترین مناطق مشهد مقدس واقع شده و با امکانات خوبی که دارد می تواند دوباره با فروکش کردن اپیدمی کرونا میزبان کارگران و خانواده های محترم ایشان از سراسر کشور باشد.

کمال تنها افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که خانواده محترم کارگران وقتی برای زیارت حرم آقا امام رضا به این زائر سرا می آید بهره لازم را از فضای ورزشی و تفریحی مجموعه ببرد.

بازدید از مجموعه ورزشی شماره 1 و شماره 2 از جمله دیگر برنامه های سفره یک روزه مدیرکل و معاون ورزش کارگران به مشهد مقدس بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز