خبرگزاری کار ایران

بعد از تداوم بدقولی رضا درویش

تهدید شهرخودرو؛ پنجره پرسپولیس باز شود به فیفا شکایت می کنیم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۰۶۶

بعد از بدقولی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باشگاه شهر خودرو خواهان کل پول و جرایم شد.

تا به امروز از توافق صورت گرفته با پرسپولیس فقط یک عکس یادگاری موجود بوده و هیچ اقدامی از سوی مدیران پرسپولیس مبنی بر انجام تعهداتی که در جلسه مقرر شد، صورت نپذیرفته است؛ آقای درویش علی‌رغم آنکه قرار بود امروز به تعهداتش عمل کند، به طور صریح به بنده گفت تا یک ماه آینده نمی‌توانیم پرداختی به شما داشته باشیم!

قائم‌مقام باشگاه شهر خودرو با اشاره به این بدقولی انجام شده گفت: بنابراین هیچ توافق دیگری بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود نخواهد داشت و ما خواستار کل‌مبلغ بدهی همراه با جرائم هستیم.

حیدرپور در ادامه صحبت‌هایش توافق رخ داده میان حمیداوی و درویش را شرح داد و گفت: آقای درویش به باشگاه ما تشریف آوردند و قرار شد توافقاتی که جناب آقای حمیداوی ریاست هیات مدیره در حضور مدیرعامل باشگاه انجام دادند اجرایی بشود؛ اما دوستان ما در باشگاه پرسپولیس برای ما توافقاتی را مکتوب و ارسال کرده‌اند که با توافقاتی که در جلسه صورت گرفت متفاوت بود.

وی افزود: در این راستا روز گذشته وقتی با آقای درویش صحبت کردیم ایشان فرمودند با توجه به مشکلاتی که در‌ باشگاه پرسپولیس حاکم است، نمی‌توانیم در حاضر پولی را به شهرخودرو تا یک ماه آینده پرداخت کنیم، بنابراین با توجه به این موضوع توافق قبلی ما و باشگاه پرسپولیس کان لم یکن خواهد شد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو درباره اقدامات حقوقی این باشگاه توضیح داد: ما به هیچ عنوان از حق باشگاه شهرخودرو کوتاه نخواهیم آمد و نامه‌ای را به فدراسیون مبنی بر بستن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس ارسال کرده‌ایم و از آقایان عزیزی خادم، بهاروند، نورشرق و صالحی می‌خواهیم که عدالت رعایت و اجرا شود.

اسماعیل حیدرپور با اشاره به احتمال شکایت به فیفا ادامه داد: اگر ارکان قضایی فدراسیون پنجره پرسپولیس را باز کند، نامه ما آماده‌ی ارسال به فیفا می‌باشد؛ ما حتما در روز شنبه به فیفا و دادگاه CAS نامه خواهیم زد و از این طریق اعاده حق می‌کنیم.

حیدرپور با ذکر این نکته که بارها تیم مشهدی حسن‌نیت خود را نشان داده، گفت: باشگاه شهرخودرو در خصوص این پرونده بارها حسن نیت خود را نشان داده است و دیگر زمان آن رسیده است که حق خود را دریافت کند.

او در بخش پایانی‌اش توضیحات تکمیلی درباره اقدام بعدی شهر خودرو را بعد از بدقولی پرسپولیس ارائه کرد و گفت: مطمئن باشید اگر تا روز پنج شنبه اقدام موثری از سوی دستگاه‌های اجرایی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس در خصوص این پرونده صورت نگیرد، هفته آینده پیگیری این پرونده را از طریق مجامع بین‌المللی مربوطه پیش خواهیم گرفت و دیگر هیچ مماشاتی را در دستور کار خود قرار نمی‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز