خبرگزاری کار ایران

سیدجلال، بنجامین باتن فوتبال ایران است!

حیدری: یحیی باید با همان روش قدیمی خودش بازی کند/ برخی باشگاه‌ها چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۰۱۳

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد باشگاه‌های دیگر باید به این تیم در راه فینال لیگ قهرمانان آسیا کمک کنند.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پرگل پرسپولیس مقابل شهر خودرو اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس از حدود دقیقه ۶۰-۷۰ که یحیی گل‌محمدی دست به تعویض زد و به همان سبک و سیاق قدیمی و اصلی خودش برگشت بازی این تیم روی روال نیافتاده بود. گل محمدی به خاطر محدودیت‌هایی که در پست‌های مختلف دارد، حق دارد دست به امتحان روش‌های مختلف بازی بزند ولی خب دیدیم که بلند کردن توپ از روی زمین و بازی هوایی برای این تیم جواب نداد و بهتر است پرسپولیس همان سیستم و روش همیشگی خودش را به کار بگیرد. 

وی افزود: به نظرم حضور مهدی عبدی در نوک حمله و استفاده از یکی از هافبک‌های هجومی تیم یک قدم عقب تر از او بهترین روش برای پرسپولیس است و آرمان رمضانی هم به عنوان یار تعویضی برای مواقعی جلو هستیم و می‌خواهیم حریف را در زمین خودش نگه داریم وارد شود بهتر از حضور در ترکیب اولیه است. اینها نظرات شخصی من است و خود یحیی گل‌محمدی بهتر می‌تواند در این مورد تصمیم بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نگرانی‌ها از وضعیت خط حمله این تیم هم گفت: به هر حال دست گل‌محمدی بسته است و علیپور و ترابی از تیم جدا شدند و آل کثیر هم محروم است و مهم‌تر اینکه برای دیداری مثل فینال آسیا عناصر مهمی مثل وحید امیری و احسان پهلوان را هم در اختیار نداریم ولی این مشکل باید با کار تیمی رفع شود و فکر می‌کنم تیم در حال گام برداشتن به همین سمت به مرور زمان است.

حیدری در مورد نگرانی‌ها از وضعیت خط دفاع بعد از جدایی خلیل زاده و اینکه حالا سیدجلال حسینی با آمادگی بالا به خوبی جایش را در ترکیب اصلی پر کرده عنوان کرد: سیدجلال حسینی بازیکنی است که هیچ وقت پیر نمی‌شود و دلیلش تلاش و سالم زندگی کردنش است. او واقعا با گلی که زد گره بازی را باز کرد و بعد از آن بود که شهر خودرو مجبور شد کمی باز تر بازی کند و موتور پرسپولیس هم روشن شد و اگر آن گل را نمی‌زد کار پرسپولیس گره می‌خورد. به نظرم سیدجلال بنجامین باتن فوتبال ایران است و سن و سال در موردش معنی ندارد. 

وی در مورد انتقاداتی که به عملکرد آرمان رمضانی می‌شود هم توضیح داد: آرمان مهاجم خوبی است و قبلا توانایی‌هایش را نشان داده است ولی در حال حاضر فشار زیادی روی خط حمله است و مهاجمان با استرس وارد زمین می‌شوند و آرمان هم به خاطر استرس آن موقعیت را خراب کرد ولی اگر فشار از روی خط حمله برداشته شود هم عبدی و هم رمضانی مهاجمانی هستند که می‌توانند بازی با کیفیتی ارائه دهند. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض استقلال به لغو بازی این تیم با سپاهان پیش از دربی هم گفت؛ بازی پرسپولیس در فینال آسیا یک بازی ملی است و تا الان در فرمت جدید هیچ تیمی از ایران موفق به قهرمانی نشده و برای همین یک افتخار برای فوتبال ایران است و از مسئولان تیم‌های دیگر می‌خواهم ظرفیت خودشان را بالا ببرند و به جای صحبت‌های این چنینی به فکر این موفقیت ملی باشند. هرگاه نماینده‌های ایران در آسیا بازی داشتند پرسپولیسی‌ها به آنها کمک کرده و برایشان آرزوی موفقیت کردند ولی حضور امسال در فینال و مسائل فصل گذشته بعد از کرونا نشان داد خیلی‌ها چشم دیدن موفقیت پرسپولیس را ندارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز