خبرگزاری کار ایران

درویش: گل محمدی اسامی‌ای را داد که آن بازیکنان مهره ثابت سایر تیم‌ها هستند/ امیدوارم رضاییان را جذب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۵۹۰

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم و مشکلات این تیم توضیح داد.

به گزارش ایلنا، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از دیدار سوپرجام در خصوص این بازی گفت: بازی‌های این شکلی باید یک قهرمان داشته باشد اما بچه‌های ما در نیمه دوم باوجود ده نفره شدن حاکم میدان بودند و روی غفلت گل خوردند. ضمن اینکه ما 8 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت یا کرونا در اختیار نداشتیم و باوجود غیبت این بازیکنان خوب، بازی قابل قبولی را ارائه کردیم و در یک حادثه گل زده شد. بازیکنان ما موقعیت‌های بهتری داشتند که نتوانستند تبدیل به گل کنند و شاید زیبایی فوتبال به این است که نمی‌توانی برنده را تشخیص بدهی و مبارک حریف باشد.

وی افزود: البته مشکلات مالی باشگاه اینطور است که شاید ما برای تیم مشکل چندانی نداشته باشیم و عدیده مشکلی که به ما تحمیل شده، سخت است. ما در بدو ورود پول آقای اوساگوآنا را از دوستان و اینور آنور گرفتم و تامین شد و بعد از سه بار رفت و برگشت نشست و باز کردیم. الان نامه آمده آقای نادری را باید 100 هزار یورو پرداخت کنیم و آقای بیرانوند که شب بازی که ما گلر ذخیره نداشتیم، آمدند و پنجره را بستند. استوکس و رادو هم همینجور. ضمن اینکه چک‌های زیادی را یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه قرض کردند که سررسید آنها هم هست. محل تبلیغات را قبلا دادند و پولش را گرفتند و هزینه شده و جایی برای گرفتن تبلیغات نبود. با رایزنی و پیگیری توانستیم دو سه اسپانسر تهیه کنیم و هزینه ها را کاور کنیم.

درویش در خصوص مشکلات مالی تیمش ادامه داد: ما روز اول فکر می‌کردیم شاید اگر یک بودجه قابل قبولی باشد که هزینه نیم فصل را بدهد، مشکلی وجود نخواهد داشت. اما مشکل الان بودجه تیم نیست و مشکلاتی است که از قبل به تیم تحمیل شده. بازیکنان خارجی و داخلی طلبکار هستند و پنجره هر لحظه در حال باز و بسته شدن است. مقصر مدیر نیست، مگر اینکه یک بانک پشت سرش داشته باشد که هزینه کند. این فشار ناخودآگاه روی بازیکن و کادرفنی تاثیر می‌گذارد. در همین 10 روز کادرفنی درخواست زمین تمرین داشت که ما با مساعدت همکاران تهیه کردیم. کار به جایی می‌رسد که ما برای تهیه مایحتاج دست به دامن وزیر می‌شویم که بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره نقل و انتقالات گفت: ما خودمان از یحیی گل‌محمدی خواستیم که هر بازیکنی مدنظر دارد و آزاد است را ایشان صحبت کنند و ما قرارداد ببندیم. ایشان اسامی ای که دادند فهرست بازیکنان ثابت سایر تیمهاست که اصلا آزاد نیستند. 

درویش در پاسخ به این سوال که چرا با باشگاه‌ها وارد مذاکره نشده، توضیح داد: منظورتان این است که من بروم بازیکنان را آزاد کنم؟ مثل اینکه از تیم ما بگویند آقای امیری را می‌خواهیم، ما او را آزاد خواهیم کرد؟ تمام بازیکنانی که خواستند را ما درخواست دادیم و حتی دیروز بازیکنی را اسم بردند که درخواستش را به تیمشان دادیم و به ایشان و آقای پیروانی اعلام کردیم هر بازیکنی که مدنظرشان است و امکان جذب وجود دارد را اسمش را بگویند و صحبت مقدماتی را کنند و ما برای پول و قرارداد مشکلی نداریم و آماده قرارداد هستیم. فقط آنها صحبت مقدماتی را کنند تا امکان آمدن باشد و ما در خدمت خواهیم بود.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به روند مذاکرات با رضاییان عنوان کرد: رامین رضاییان را صحبت مقدماتی داشتیم اما مشکلاتی را تیم او دارد و در پی رایزنی هستیم و ما تمام تلاشمان را به همراه آقا یحیی و آقا افشین انجام می‌دهیم که اگر مسیری میسر باشد، این کار را انجام دهیم.

او در مورد درخواست یحیی برای بازیکن خارجی گفت: یک بازیکن خارجی بود که ما برای انتقالش نامه زدیم و گفتند 5 میلیون دلار برای رضایت نامه می‌خواهد و یک میلیون هم برای دستمزد که حداقل از بین تیمهای ایرانی می توانش را نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز