خبرگزاری کار ایران

برکناری مدیر آژاکس پس از رسوایی اخلاقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۳۱۱

آژاکس اعلام کرد که مارک اورمارس پس از "پیام‌های نامناسب" به همکارانش، باشگاه را ترک می‌کند

به گزارش ایلنا، باشگاه آژاکس اعلام کرد که مارک اورمارس، مدیر فوتبال باشگاه، پس از "پیام های نامناسب" به همکاران، بلافاصله باشگاه را ترک خواهد کرد. بازیکن سابق آرسنال از سال 2012 در نقش خود فعالیت داشته و به عنوان یک چهره چشمگیر در پشت صحنه شهرت پیدا کرده است. آژاکس در یک بیانیه اواخر یکشنبه شب دلایل جدایی ناگهانی او را توضیح داد و گفت که اورمارس در "پیام های نامناسب" با همکاران زن شرکت داشته است.

رئیس هیئت نظارت باشگاه، لین میارد گفت: "این یک وضعیت دراماتیک برای همه کسانی است که به هر نحوی درگیر این موضوع هستند. برای زنانی که مجبور به مقابله با این رفتار بودند، بسیار شدید است. وقتی پیام‌هایی در این مورد شنیدیم، بلافاصله با دقت وارد عمل شدیم. این به دقت مورد بررسی قرار گرفت و بهترین کار با مشورت با مدیر کل ادوین ون در سار و با کمک یک متخصص بررسی شد. مارک احتمالا بهترین مدیر فوتبالی است که آژاکس داشته است. اما متأسفانه او واقعاً از مرزها عبور کرده، بنابراین ادامه دادن به عنوان مدیر یک گزینه نبود، او خودش این را دید. این بسیار دردناک است و من می‌خواهم آرزو کنم که به همه دست اندرکاران آرامش و حریم خصوصی داده شود تا به این موضوع رسیدگی کنند."

مدیر کل باشگاه ادوین ون در سار افزود: "فکر می‌کنم شرایط برای همه وحشتناک است و من با صحبت های لین میارد موافقم. در نقش خود نیز احساس مسئولیت می کنم که به همکاران کمک کنم. فضای کاری امن برای همه در آژاکس بسیار مهم است. ما در آینده نزدیک به این موضوع توجه بیشتری خواهیم کرد. من و مارک از اوایل دهه 1990 با هم بازی می‌کردیم، ابتدا در آژاکس و سپس در هلند و تقریباً ده سال است که در مدیریت آژاکس همکار هستیم. اکنون خیلی ناگهانی متوقف می‌شود. ما در اینجا روی چیز بسیار زیبایی کار می‌کنیم، بنابراین این خبر همچنین ضربه ای به همه کسانی خواهد بود که به آژاکس اهمیت می دهند."

اورمارس گفت: "من شرمنده‌ام. هفته گذشته با گزارش هایی در مورد رفتار خود و نحوه برخورد آن به دیگران مواجه شدم. متاسفانه من متوجه نشدم که با این کار از مرزها عبور کرده ام، اما این روزها برایم روشن شد. ناگهان فشار زیادی را احساس کردم. من عذرخواهی می کنم. به خصوص برای کسی که در موقعیت من است، این رفتار قابل توجیه نیست، من هم اکنون آن را می بینم. اما خیلی دیر است. من هیچ گزینه دیگری جز توقف فعالیت در آژاکس نمی‌بینم. این نیز تأثیر زیادی بر وضعیت زندگی خصوصی من دارد. به همین دلیل از همه می خواهم که من و خانواده ام را تنها بگذارند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز