خبرگزاری کار ایران

مسی، رونالدو یا تام بردی؟

چه کسی بهترین ورزشکار تمام دوران است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۵۵۲

یکی از سوالات همیشگی در دنیای ورزش این بوده که با مقایسه تمام رشته‌های ورزشی، چه کسی بهترین ورزشکار تمام دوران است؟

به گزارش ایلنا، اکنون که بازنشستگی دیگر برای تام بردی دور از ذهن نیست، شروع به مقایسه بین او و دیگر بزرگان بسیار آسان است. بیایید با NBA شروع کنیم، چطور است؟ بازیکنان بزرگ زیادی وجود دارند که احتمالاً بهترین ها در این رشته ورزشی در نظر گرفته می شوند، اما فقط مایکل جردن و لبرون جیمز در صدر بحث قرار دارند.

در تنیس، رافائل نادال و راجر فدرر برای مدت طولانی برای کسب این امتیاز رقابت کردند، اما نواک جوکوویچ به آرامی از نظر دستاوردها به سمت هر دوی آن‌ها می‌رود. بیسبال بیب روث را به عنوان بزرگترین بازیکن بلامنازع دارد.

در شنا مایکل فلپس را داریم و هیچ ورزشکاری که بتواند میراث او را تحت الشعاع قرار دهد وجود ندارد. در دوومیدانی یوسین بولت حضور دارد که به سادگی نمی توان او را با بقیه مقایسه کرد. هاکی همچنین یک بازیکن بزرگ در تمام دوران دارد که ممکن است هرگز کسی از او پیشی نگیرد، نام او وین گرتزکی است.

چه کسی بهترین ورزشکار تمام دوران است؟

بوکس محمد علی کلی را به عنوان بزرگ‌ترین ورزشکار تاریخ معرفی کرده است و تایسون فیوری اخیراً برای این افتخار به چالش کشیده شده است. فلوید می‌ودر جونیور به‌عنوان یک حرفه‌ای در تمام وزن‌هایی که جنگید، بدون شکست بازنشسته شد.

تسلط تام بردی به مدت 22 سال او را به راحتی به عنوان بهترین بازیکن در تاریخ NFL تبدیل کرد، اما ورزشکارانی از همه این ورزش های دیگر ممکن است برای آن تاج و تخت رقابت کنند. جایی که او قطعاً از نظر سطح طول عمر همراه با عملکرد در سطح نخبگان برای مدت زمان طولانی از همه آن ستاره ها بهتر است.

 هیچ یک از ستارگانی که نام بردیم تمام دوران حرفه ای خود را بدون افت فرم سپری نکردند. تام بردی در حالی که 43 سال داشت برنده سوپر بول شد که هفتمین قهرمانی او در این مسابقات بود. اگر در مورد آن فکر نکنیم، تنها دو ورزشکار هستند که احتمالاً می توانند با تام بردی مقایسه شوند و هر دو یک ورزش را انجام می دهند: مسی و رونالدو همتراز تام بردی هستند.

درست است، دو فوتبالیستی که بهترین دوران تاریخ این ورزش را به ما ارائه کردند، تنها کسانی هستند که از نظر طول عمر و عملکرد در سنین بالا با تام بردی مقایسه می شوند. همین را می توان در مورد لبرون جیمز نیز گفت، اما کهنه سرباز لیکرز به اندازه سه قهرمان دیگر قهرمان نشده است. بردی، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، چه به صورت تیمی و چه فردی، قطعاً سه ورزشکار برتر تاریخ هستند.

گفتن اینکه چه کسی بهترین مطلق است، اجباری نیست که بخواهیم خودمان را به آن وارد کنیم. ما آن را به خوانندگان خود واگذار می کنیم. این تام بردی بزرگترین ورزشکار تاریخ ورزش است یا چه کسی بیش از او سزاوار این تمایز است؟

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز