خبرگزاری کار ایران

تمرین شنبه سرخپوشان در چهارمین روز غیبت سرمربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۳۵۲

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز را در دو بخش سالن بدنسازی و زمین چمن پیگیری کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز از ساعت 11 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی به تمرین در دو بخش بدنسازی در سالن و مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون تیمی در زمین چمن پرداختند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حضور یافتند و به مدت 25 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز تیم طبق برنامه‌ای که برای هر بازیکن در نظر گرفته شده بود را انجام دادند.

سپس بازیکنان وارد زمین چمن شدند و بخش‌های مختلف تمرین امروز را زیر نظر کادر فنی مرور کردند. پاسکاری‌های ترکیبی بخش نخست این برنامه بود و در قسمت بعدی، حفظ توپ و فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز در غیاب یحیی گل‌محمدی و زیر نظر اعضای کادر فنی انجام شد. مثل روز گذشته، ملی‌پوشان و همینطور مربیان پرسپولیس در تیم ملی، غایبان تمرین بودند. امید عالیشاه اختصاصی کار کرد و برنامه‌های ویژه خود را انجام داد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی قرار داشتند و در تمام مراحل تمرین شرکت کردند.

تمرین امروز حدود 90 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان در پایان تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز