خبرگزاری کار ایران

فولاد روی دست استقلال و پرسپولیس بلند شد؛ ستاره پیکان در رادار نکونام

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۴۴

بعد از پرسپولیس و استقلال، حالا فولادی ها نیز علاقمند به جذب کوشکی بازیکن تیم پیکان هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با توجه به بسته بودن پنجره فولاد بر سر ماجرای محمد بلبلی بازیکن سابق استقلال این تیم در نیم فصل اول در طلایی ترین زمان نقل و انتقالات نتوانست بازیکنان مدنظر خود را جذب کند.

حالا بعد از جدایی ویسی و حضور مجدد جواد نکونام بر روی نیمکت این تیم و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، حالا فولادی ها برای حضور در ادامه مسابقات لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال تقویت خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی است. 

فولادهای با توجه به شرایطی که دارند به نظر می‌رسد یکی از تیم های فعال در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی باشند. از همین رو علیرضا کوشکی ستاره 21 ساله پیکان مورد توجه جواد نکونام و کادرفنی این تیم قرار گرفته است. از همین رو مدیران فولاد برای جذب این ستاره جوان به زودی اقدام خواهند کرد.

این درحالی است که کوشکی مورد توجه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز قرار گرفته است و این دو باشگاه برای جذب این بازیکن مذاکراتی را با باشگاه پیکان داشته اند که به نظر می‌رسد مدیران پیکان با این انتقال مخالفت کردند. حالا باید دید آیا فولاد می‌تواند این پدیده لیگ بیستم و یکم را در فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرد یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز