خبرگزاری کار ایران

سوریان در آمریکا مربی هادی ساروی خواهد بود/ کادرفنی تیم ملی آزاد هنوز لیست قطعی مسافران آمریکا را اعلام نکرده

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۶۲۲

هادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک توکیو با هدایت حمید سوریان قهرمان ۷ مداله کشتی ایران مقابل حریف آمریکایی‌اش به روی تشک خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  هادی ساروی تنها نماینده کشتی فرنگی ایران با هدایت حمید سوریان قهرمان ۷ مداله کشتی ایران مقابل حریف آمریکایی‌اش به روی تشک خواهد رفت. علیرضا دبیر پیش از این عنوان کرده که اگر آمریکایی‌ها حتی ویزای یکی از اعضای تیم ملی را صادر نکنند، سفر ملی‌پوشان به این کشور لغو خواهد شد. او همچنین به تازگی اعلام کرده فدراسیون کشتی آمریکا در ایمیلی بابت معطلی در سفارتخانه که به شدت مورد انتقاد رئیس فدراسیون کشتی قرار گرفته بود، از فدراسیون ایران عذرخواهی کرده است. پیش از این فدراسیون کشتی آمریکا در جریان برگزاری مسابقات جهانی 2021 اسلو از تیم ملی آزاد ایران دعوت به عمل آورد که با حضور در آمریکا مسابقه دوستانه‌ای بین دو تیم برگزار شود.همچنین آمریکایی‌ها از ایران خواستند که هادی ساروی را همراه خود به این کشور بیاورند. 

با توجه به اینکه ساروی قهرمان جهانی مسابقات نروژ تنها  فرنگی‌کار ایران  در آمریکا است که روی تشک می‌رود، بنابراین کادرفنی تیم ملی به این رقابت‌‌ها اعزام نمی‌شود و حمید سوریان نایب‌ رئیس فدراسیون کشتی که در این سفر حضور دارد، هادی ساروی را در این مبارزه کُچ خواهد کرد.

این درحالی است که کادرفنی تیم ملی آزاد هنوز لیست قطعی مسافران آمریکا را اعلام نکرده است، اما احتمالا علیرضا سرلک در 56 کیلو، مجید داستان در 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، عرفان الهی در 70 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم تیم ملی را در سفر به آمریکا همراهی کنند. این مسابقه دوستانه قرار است 23 بهمن  در تگزاس آمریکا برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز