خبرگزاری کار ایران

فرصت ویژه برای سولدو؛ خروج از بحران یا نزدیک شدن به درب خروج؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۴۷۰

دیدار امروز تراکتور مقابل گل گهر برای تنها سرمربی خارجی حال حاضر لیگ برتر بازی سرنوشت سازی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال تراکتور عصر امروز و از ساعت 15 در تبریز میزبان گل گهر سیرجان است تا دیدار هفته شانزدهم خود را برابر این تیم برگزار کند.

این بازی با توجه به شرایط خاص و موقعیت ویژه تراکتور در جدول رده بندی، بازی سرنوشت سازی برای آنها خصوصاً برای سولدو، سرمربی کروات این تیم خواهد بود.

سولدو که در میانه نیم فصل نخست و پس از کنار رفتن فیروز کریمی به تراکتور آمد در حال حاضر تنها سرمربی خارجی لیگ برتر است که البته اوضاع خوبی هم نتوانسته تا کنون برای سرخپوشان تبریزی رقم بزند.

اگرچه مشکلات مالی تراکتوری ها باعث شده آنها به راحتی نتوانند در خصوص قطع همکاری با سولدو اقدام کنند و با وجود نتایج ضعیف تا این لحظه حتی به وی اولتیماتوم هم داده نشده است ولی شرایط در جدول به قدری وخیم است که صدای اعتراض هواداران بلند شده و از همین رو مقاومت مسئولان باشگاه هم تا حد زیادی به پایان رسیده است.

شنیده می‌شود پس از پایان بازی امروز قرار است نشستی در خصوص وضعیت تیم برگزار شود که محوریت آن فعلاً بحث نقل و انتقالات و باز شدن پنجره و تقویت تیم و پیشنهاداتی که برای چند بازیکن رسیده مطرح است ولی چه بسا اگر تراکتور مقابل گل گهر شکست بخورد یا حتی به تساوی رضایت دهد ممکن است این نشست رنگ و بوی دیگری پیدا کند شاهد اولتیماتوم به سولدو و یا حتی قطع همکاری با وی باشیم.

از سوی دیگر برتری در بازی امروز هم می تواند تا حد زیادی آرامش را به اردوی تبریزی ها برگرداند و از همین رو بازی سرنوشت سازی برای تراکتور و سولدو مقابل گل گهر شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز