خبرگزاری کار ایران

ساکت الهامی: اتفاقاتی که در ذهن داشتم در نیم فصل به انجام رسید/ قبول ندارم تراکتور کم مهره و ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۵۲۱

سرمربی نساجی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش برابر تراکتور، مدعی شد که آنها نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و امیدوار به تداوم این شرایط در ادامه مسیر هستند.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی بعد از توقف مقابل تراکتور در تبریز گفت: بازی خوبی بود. هر چند بارندگی روی کیفیت آن تاثیر گذاشته بود و بازی کاملا تاکتیکی بود. تراکتور به خاطر شرایط بازی تاکتیک خود را مقابل ما تغییر داده بود. بازی بیشتر فیزیکی بود و خودم از نظر شرایط حفظ توپ و مالکیت رضایت دارم و از حریف بهتر بودیم. تراکتور به خاطر شرایط زمین و تغییر تاکتیکی مقابل ما، روی ضدحملات حساب کرده بود. بعد از گلی که زدیم از لاک دفاعی خودشان خارج شدند و کاملا رو به جلو بازی کردند و گل مساوی را هم زدند. بعد از گل مساوی بازی متعادل بود. حیف شد که بازی مساوی شد و برای دو تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی نساجی درباره عملکرد این تیم در نیم فصل گفت: به نظر می توانستیم در این بازی برنده باشیم. بعد از گل هم موقعیت داشتیم. نباید از نام تراکتور هم به سادگی گذشت. شیر همیشه شیر است و به نظرم تراکتور تیم خوبی است. با آن عده ای که می گویند تراکتور ضعیف است و بد بسته شده کاملا مخالفم. تراکتور یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است و اما نمیتوانم نظر بدهم درباره آن. به نظرم این تیم خوب است و در مورد نتایج آن البته نمی توانم نظر بدهم. 

الهامی درباره اینکه آیا برنامه هایش در نیم فصل دنبال شد گفت: به آن چیزی که فکر می کردیم رسیدیم و شاید اوایل فصل با توجه به محرومیت خودم امتیازاتی را از دست دادیم اما اینکه 9 هفته شکست نخورده خیلی خوب است و امیدوارم در نیم فصل دوم هم همین روند را ادامه دهیم. 

وی درباره حضور شجاعی و شاهرخ بیانی در این تیم گفت: هر دو تای این که گفتید اسطوره های فوتبال ما هستند. علاوه بر اینکه اسطوره هستند جنتلمن هستند. شاهرخ یکی از بازیکنان موردعلاقه من در دوران بازی بود و به او هم گفتم. او یک جنتلمن واقعی برای کل فوتبال ماست. 

سرمربی نساجی درباره فشردگی بازی ها و شرایطی که آنها با توجه به انجام بازی های میزبانی خود خارج از استان برگزار می کنند گفت: قطعا می تواند تاثیرگذار باشد. دو سه هفته پیش گفتم که الان در اروپا هم اینطور نیست. در انگلیس 2-3 بازی کردند و بعدش 10 روز استراحت داشتند. اما تیم های ما که از حیث نفر کمبود داریم مشکل خواهیم داشت. تراکتور دو مصدوم در اول بازی داشتیم. ما هم مصدوم دادیم و این شرایط را سخت کرده است. در سال منتهی به جام جهانی است و حداقل تعداد نفرات را بیشتر کنند تا بتوانیم استفاده بیشتری کنیم و مصدومیت کمتری داشته باشیم. همه تیم ها هزینه  کرده و در مورد تراکتور هم باید به مسوولان آن تبریک بگویم که با این شرایط بارندگی زمین خوبی را فراهم کردند و انشاالله همیشه همینطور باشند و موفق. 

الهامی درباره اینکه تعویض های اجباری حریف نقشی در کسب نتیجه تیمش داشت گفت: کسانی که وارد زمین شدند فوق العاده بازی کردند. مهرداد قنبری و آن بازیکن خوب بازی کردند. دست شان از نظر تعویض خالی کردند اما دو تعویض آنها از نظر عملکرد بهتر از بازیکنان قبلی بازی کردند. 

سرمربی نساجی درباره عملکرد فنی تیمش و مشکلات زمین و تغییر تاکتیکی که داشتند گفت: فوتبال کاملا روی زمین بود. برای هر دو تیم اینطور بود. به نظرم موقعیت های خوبی هم داشت. این صحبت را قبول نمی کنم که تراکتور نفرات خوبی ندارد و به نظرم یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ است. تیم خوبی است و ما هم بازی خوبی مقابل آنها داشتیم و کمتر تیمی آنها را در این زمین تحت فشار قرار داده و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز