خبرگزاری کار ایران

ساکت الهامی: شبیه مارکو پولو شده‌ایم/ داور چهارم انگار مبصر کلاس است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۲۳۰

سرمربی نساجی مازندران اعتراض خود را نسبت به عملکرد داوری دیدار با نفت مسجد سلیمان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران بعد از تساوی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در نشست خبری این بازی گفت: ابتدا از مجموعه سپاهان تشکر میکنم.ان شالله روزی بتوانیم در زمین خودمان میزبان حریفان باشیم هرچند فکر میکنم دیگر شبیه مارکوپولو شده ایم و نمی‌دانیم بازی بعدی را باید در کدام شهر برگزار کنیم.

وی افزود: در مورد مسائل فنی صحبتی ندارنم وقتی شما از دقیقه ابتدایی بازی نمی‌توانید موقعیت های خود را تبدیل به گل کنید روی یک غفلت  گل می‌خورید.هر چه زدیم نشد و به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. این نیز یک سبک فوتبال است که نتیجه گرا است. در مرود تیم خود باید صادقانه بگویم که باید بیشتر از این تلاش کنیم. تا بتوانیم شرایط را برای خود بهتر کنیم.  در این زمین خوب دیدیم چقد تیم به راحتی بازی کرد و به اندازه کل بازی های خود تا بدین جای فصل در این بازی موقعیت ایجاد کردیم. 

سرمربی نساجی در خصوص عملکرد داوری در این بازی گفت: ما تنها تیمی هستیم که تو در محوطه جریمه هر اتفاقی می‌افتد باید خارج از آن از موقعیت خود استفاده کنیم. از کمیته داوران در خواست دارم پیگیر این موضوع باشند. موضوع دوم اینکه داور باید بگوید دلیل اینکه به من کارت زرد داد چه بوده است؟ از طرفی از کمیته داوران خواهش دارم شرح وظیفه داور چهارم را به ما بگوید تا بدانیم. صحنه ای که پنالتی شد ایشان داشت با نیمکت دو تیم صحبت میکرد. ایشان مبصر کلاس است. ایشان ناظر بازی است. من واقعا نمیدانم به قول علیرضا منصوریان می‌خواهند جوری برخورد کنند که بگویند من نیز بودم. کجا دنیا داور چهارم اینگونه است. ناظر بازی دیشب لیورپول و لسترسیتی شما بگوید کی انها را دید. همه مشکلات ما شده داور چهارم. کاری کردند هر کسی بخواهد در مورد داوری هم حرفی بزند محروم می‌شود.

وی افزود: ساکت الهامی را به علت فحاشی و تشویش اذهان عمومی محروم میکنید. عملکرد داور را همه دارند می‌بینند چرا کسی او را محروم نمی کند؟ به ما بگوید چرا داور بازی استقلال و پرسپولیس را 4 هفته محروم کردید؟ بگذارید همه بداند. انها مصونیت دارند ما نداریم؟  آقا خسته شدیم. من محروم میشوم فحاشی کردم داور محروم میشود رفته استراحت کند. مال انها مصونیت است مال ما محرومیت ؟ما هم خانواده داریم و زحمت می‌کشیم. توپی که پنالتی است را می اورند وسط زمین میکارند. آن توپ اگر گل می‌شد معلوم است در نیمه دوم ما 4 گل می‌زدیم. آقای افشاریان جواب بده. من را محروم میکنید داور هم محروم کن. نظارت کنید مربیان دارند زحمت می‌ شکند یک عده دارند راحت سود می‌کنند. 

سرمربی نساجی مازندران اظهار داشت: ما تا جایی کار میکنیم  تا زحمات ما به موفقیت برسد. من گله ای از بازیکنان ندارم خوب کار میکند. گله من از جایی دیگری است در بازی با پدیده و این بازی بازیکن ما در محوطه جریمه سرنگون می شود خطا را  بیرون را از محوطه جریمه می‌گیرند. به محمد حسین میثاقی میگویم آفساید ما را چرا نشان نمی دهید بعد جواب ما را نمی دهند.

الهامی در مورد صحبت های فراز کمالوند گفت: وقتی شرایط به گونه ای است که یک تیم اینگونه امتیاز میگیرد می رود نباید از داوری گله کند اگر موقعیت های ما گل می‌شد او نمی توانست بگوید من از داوری گله دارم. الان حق دارند اینجوری بگویند. امروز داور چهارم واقعا ما را اذیت کرد. هی می‌گوید جلو نرو عقب نرو و تمرکز ما را از بین برد. داور چهارم اگر حواسش به بازی بود می‌توانست پنالتی ما را ببیند. به خود من گفت ندیدم. داور چهارم را گذاشتند پس چه کار کند؟ حق ندارم دستم را از جیب خودم در بیارم من اصلا یک کلام با داور حرف نزدم. من باید جواب یک مازندران را بدهم. زمین نداریم شرایط جوری می‌شود که این اتفاقات می افتد و تیم ما دارد با تلاش همه به شخصیت می‌رسد  خدا را خوش نمی آید یک مجموعه که اینگونه کار می‌کند را حقش را می‌خورید. من تاکنون در مورد داوری حرف نزدم ولی یکی بگوید نقش داور چهارم چیست؟

 

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز