خبرگزاری کار ایران

بدترین روزهای سرمربی پرتغالی قاره آفریقا :

از درگیری با هوادار منتقد تا حمله منتقدان/ نمره صفر برای کی‌روش در مصر

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۸۳۱

شکست مقابل نیجریه در ادامه روند نتایج ضعیف تیم ملی مصر تبعات سنگینی برای کی‌روش داشت و او علاوه بر درگیری لفظی با یک هوادار، زیر فشار انتقادات شدید چهره های فوتبالی این کشور قرار رفگت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال مصر به عنوان پرافتخارترین تیم قاره آفریقا این روزها در مرحله مقدماتی جام ملت‌های این قاره روزهای خوبی را با سرمربی پرتغالی خود سپری نمی‌کند و روز گذشته سومین شکست پیاپی خودش را هم در دیدار مقابل نیجریه متحمل شد تا خشم عمومی و فشار انتقادات از کی‌روش به اوج خودش برسد، تا جایی که کار او به درگیری لفظی با یک هوادار فوتبالدوست مصری پس از پایان بازی کشید.

سایت کوره در این خصوص نوشت: کارلوس کی‌روش روزهای بسیار سختی را با تیم ملی فوتبال مصر تجربه می‌کند. مصر با هدایت کی‌روش جام ملت های آفریقا را با شکست آغاز کرد.

تیم ملی فوتبال مصر با وجود در اختیار داشتن ستاره های بزرگی مثل محمد صلاح و محمد الننی برابر نیجریه با یک گل شکست خورد تا بار دیگر انتقادها از سرمربی پرتغالی بالا گیرد.

بعد از بازی یک هوادار مصری حاضر در ورزشگاه از کی‌روش عصبانی شد و از او خواست که تیم را ترک کند.

کی‌روش پاسخ این هوادار را داد و از او خواست که داخل زمین شود و او هدایت تیم را به دست بگیرد.

از درگیری با هوادار منتقد تا حمله منتقدان/ نمره صفر برای کی‌روش در مصر

صفحه رسمی سایت مصری کینگ فوت که از مطرح ترین رسانه‌های فوتبالی این کشور است در توییتر از مخاطبین خود خواسته که به عملکرد کی روش روی نیمکت تیم ملی از صفر تا 10، نمره دهند که پاسخ های جالبی در زیر آن داده شده است ولی بیشترین عددی که به عنوان نمره مورد تکرار قرار گرفته صفر است که نشان از عصبانیت شدید فوتبالدوستان مصری از عملکرد سرمربی خودشان و البته رفتارهای پرخاشگرانه او دارد.

همچنین پیشکسوتان فوتبال مصر هم به انتقاد شدید از کی‌روش پرداختند.

احمد حسن(میدو) ستاره سابق فوتبال مصر که سابقه حضور در تاتنهام را در کارنامه دارد، گفت: کی روش به بازیکنان ظلم می کند. چگونه مصطفی محمد که پست اصلی او مهاجم نوک است در کناره ها به بازی گرفته می شود. اگر این اتفاق برای من رخ می داد قطعا با کی روش درگیر می شدم. کی روش ترزگه را هم قربانی کرد. این بازیکن به تازگی دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته بود و ۹ ماه بود که بازی نکرده بود اما در ترکیب اصلی بازی کرد.

ابراهیم حسن مدیر باشگاه الاسکندریه در مصر گفت: شکست بخشی از فوتبال است. به نظر من مسئول این شکست کی روش است. بازیکنی مانند ترزگه اصلا مهیای بازی نبود اما او در ترکیب اصلی حضور داشت و یا عمر مرموش تجربه چنین بازی را نداشت. بازیکنان مصر با ترس و استرس بازی کردند. مانوئل ژوزه و وینگادا دو مربی پرتغالی با الاهلی و الزمالک تاریخ ساز شدند اما کی روش باعث شده تا هویت مصر از بین رود. او باید برود.

رضا عبدالعال بازیکن سابق تیم ملی فوتبال مصر هم گفت: به نظرم اخراج کی روش ضروری است. او باعث شده تا هویت تیم ملی مصر از بین رود.باید هدایت تیم به مربی دیگری سپرده شود چرا که کی روش چیزی از خود نشان نداده است. بازیکنان مصر مسئول این شکست نیستند و تنها باید کی روش پاسخگو باشد.

و اما احمد ناجی مربی سابق پرسپولیس نظر متفاوتی در این زمینه داشت. او گفت: کی روش بسیار بدشانس است.آسیب دیدگی زود هنگام احمد توفیق همه تفکرات کی روش را به هم ریخت. نباید فراموش کرد که محمد صلاح هم چیزی از خود نشان نداد این درحالی است که این بازیکن با هیکتور کوپر یک تنه تیم را به جام جهانی برد.

به گزارش ایلنا، به نظر می‌رسد عدم کسب نتایج قابل قبول متناسب با انتظار مصری ها در تیم ملی این کشور از سوی کی‌روش از یک سو و رفتارهای پرخاشگرانه او با منتقدین از سوی دیگر باعث شده محبوبیت او در تیم ملی به پایین ترین حد خودش برسد و چالشی که کی‌روش در ایران خیلی دیرتر و البته با شدت کمتری در ایران از سوی منتقدانش تجربه می کرد در مصر خیلی زود و با شدت بیشتری سراغش آمده و او را به شدت تحت فشار قرار داده است.

کی‌روش که اعلام کرده بود قصد دارد بعد از جام جهانی و پایان کارش در مصر بازنشسته شود و با دنیای مربیگری خداحافظی کند، با تاکید رئیس فدراسیون فوتبال این کشور مبنی بر اینکه از او انتظار قهرمانی در جام ملت ها و نتایج خوب در جام جهانی را دارد از شرایطی که سرمربی پرتغالی با آن درگیر است خبر داد و حالا با تداوم نتایج ضعیف بعید نیست به زودی شاهد استعفا یا برکناری او از هدایت این تیم باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز