خبرگزاری کار ایران

محمود مطلق زاده در گفتگو با ایلنا:

برخی از بازیکنان 11 ماه است دریافتی نداشتند/ نماینده مجلسی که ادعا دارد خادم مردم است به داد تنها دلخوشی آبادانی ها برسد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۷۸

هافبک صنعت نفت آبادان در خصوص مشکلات این تیم توضیح داد.

محمود مطلق زاده هافبک گلزن صنعت نفت آبادان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل این تیم در دربی خوزستان برابر نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی پیش از اینکه دربی خوزستان باشد  دربی تیم های نفتی بود. تقابل تیم های که با وضعیت نامساعدی روبه رو هستند و همواره مظلوم واقع شدند. بازی خوبی بود و دو تیم جان دار بازی کردند و نمایش خوبی از خود ارائه دادند. خدا را شکر موفق شدیم بازی را ببریم و من نیز بعد از مدت ها مصدومیت در این چند بازی اخیر در ترکب حضور داشتم و موفق شدم در این بازی گلزنی کنم که این موضوع خوشحالی من را دو چندان کرد.

وی در خصوص حواشی و درگیری به وجود آمده بعد از این بازی گفت: من اطلاع چندانی ندارم. ما بعد از بازی و برد به رختکن رفتیم و مشغول جشن و پایکوبی بودیم. اما متاسفانه آن طرف اتفاقات ناخوشایندی رخ داد که البته به خود نفتی ها مربوط است اما امیدوارم شاهد این صحنه های ناخوشایند نباشیم.

هافبک صنعت نفت آبادان در مورد مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: مشکلات ما همچنان پا برجاست. یک نیم فصل گذشته و از طرفی 11 ماه است که بسیاری از بازیکنان دریافتی از باشگاه نداشتند. این موضوع کاملا زشت و کلافه کننده شده است. از فرماندار و نمایندگان مجلس تقاضا داریم تا به این تیم کمک کنند. این باشگاه سرمایه مردم آبادان است و مطلق به آنها است. اگر آنها ادعا دارند خدمتگذار مردم هستند باید به این تیم کمک کنند. 

مطلق زاده در مورد اعتصاب بازیکنان صنعت نفت بیان کرد: بله شرایط آنقدر سخت شد که ما تصمیم گرفتیم اعتصاب کنیم ولی بخاطر مردم آبادان و هواداران برای آنکه بتوانیم آنها را خوشحال کنیم به تمرینات بازگشتیم. یک قول های مثل همیشه به ما داده شده است که امیدوار هستم عملی شود و در حد حرف نباشد.

وی در مورد کار با علیرضا منصوریان گفت: تجربه کار با ایشان بسیار شیرین و لذت بخش است و همواره در همه شرایط سعی می‌کند در کنار بازیکنان باشد و شرایط ما را درک کند و کمک کند. از ایشان چیزهای زیادی را یاد گرفته ایم و خوشحال هستم که در این فصل زیر نظر ایشان بازی می‌کنم. امیدوار هستم روزهای خوبی با حضور منصوریان در آبادان رقم بخورد. 

هافبک صنعت نفت آبادان در پایان در مورد سخنان خود در خصوص بازی های پیش روی این تیم بیان کرد: 3 بازی سخت را در پیش رو داریم که هر سه بازی در خارج از خانه است. هوادار و ذوب آهن تیم های خوبی هستند و در هفته های اخیر در مسابقات لیگ برتر نتایج قابل قبولی گرفتند و کار سختی در پیش داریم ام به طور حتم به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی ها هستیم. در جام حذفی نیز کار سخی مقابل خیبر داریم و این تیم سال گذشته متاسفانه ما را حذف کرد و در این بازی به دنبال انتقام از این تیم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز