خبرگزاری کار ایران

کنایه کی‌روش به هم وطنش: اگر رونالدو ناراحت نمی‌شود محمد صلاح بهترین بازیکن جهان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۵۷۳

سرمربی تیم ملی مصر معتقد است محمد صلاح بهترین بازیکن جهان است.

به گزارش ایلنا، کی روش قبلا به عنوان دستیار سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد با رونالدو کار کرده است و به گفته برخی، رابطه آن ها مثل پدر و پسر بود. اما این سرمربی پرتغالی که آماده حضور در جام ملت های آفریقا همراه مصر می شود، در یک نشست خبری از این گفت که تیمش قهرمانی دارد که می تواند هم تیمی هایش را در تورنمنت پیش رو به مقام اولی برساند. کی روش در همین رابطه گفته است:

 احتمالا با من موافق باشید که ما در تیم مان، بهترین بازیکن حال حاضر جهان را در اختیار داریم. اگر دوستم کریستیانو رونالدو این را بشنود، دلخور خواهد شد!

کی روش همچنین در مورد هدف تیمش در تورنمنت پیش رو گفته است:

 ما برای قدم زدن راهی جام ملت های آفریقا نمی شویم. ما برای قهرمان شدن به آنجا می رویم و برای رسیدن به این مهم، به یک ذهنیت برنده نیاز داریم. محمد صلاح چنین ذهنیتی را دارد و می تواند به کل تیم منتقل کند. او بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست. ما یک تیم هستیم، نه یک بازیکن. ما یک تیم ساختیم. اما این تیم را در حضور بهترین بازیکن دنیا ساختیم و این باعث می شود تیم ما از ذهنیت درستی برخوردار باشد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز