خبرگزاری کار ایران

برهانی: به بی‌تجربگی خودمان به پرسپولیس باختیم/ امیدوارم در ادامه فصل شرایط بهتری داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۸۴۲

سرمربی امیدهای استقلال در مورد شکست مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،  آرش برهانی درباره شکست تیمش در دربی گفت: بچه ها در بخش دفاع کم تجربگی کردند و بی تمرکز بودند. در کل اما از عملکرد آنها رضایت دارم و تمام تلاش خود را کردند تا برنده شویم اما نشد. امیدوارم این بازی یک تجربه بزرگ برای آنها شود. تیم خوبی داریم و از نظر فنی همه بازیکنانم خوب هستند و امیدوارم در ادامه فصل شرایط بهتری داشته باشیم.

سرمربی امید استقلال درباره حواشی پیش فصل این تیم و تاثیری که روی آنها داشته گفت: فقط ناراحتی من از این بود که خیلی دیر شروع کردیم. از تمامی تیم ها ما حدود 4-3 ماه دیرتر شروع کردیم. ما چهار ماه بدون اینکه تکلیف آکادمی مشخص باشد ناراحتم کرد و در عملکرد کلی تیم تاثیر داشت. با این حال هم آقای فریادشیران و هم آقای مهرانکوه خوب بودند ولی نتوانستیم بازیکنانی که برای خودمان بودند را حفظ کنیم و بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. اما نمی خواهم بگویم که نتوانستیم تیم خوبی جمع کنیم و بچه های خوبی داریم و مطمئنا در ادامه فصل از همین بازیکنان زیاد خواهید شنید.

گلزن اسبق استقلال درباره امیدواری اش برای حضور این نسل در تیم بزرگسالان استقلال اینطور گفت: الان خدا را شکر وقتی می بینم که آقای مجیدی به جوانان بازی می‌دهد خوشحال می شوم. در تیم بزرگ بازی دادن به جوانان خیلی سخت است. در فصل گذشته هم البته آقای فکری توجه خوبی به بازیکنان جوان داشتند. 6-5 بازیکن خیلی خوب در لیگ و برای استقلال بازی می کنند. قهرمانی برای من این است که بتوانیم هر چه بیشتر بازیکنان بااستعداد و دارای پتانسیل را به تیم بزرگسالان بدهم. به این چرخه حرفه‌ای فوتبال کمک کنم. متاسفانه هر روزی که ما بازی داشتیم تیم بزرگسالان ما هم بازی داشتند و کادرفنی بزرگسالان نتوانسته بیاید و شرایط جوانان این تیم را ببیند. با این حال امیدوارم چندین بازیکن در آینده از این نسل به فوتبال ما معرفی شوند و توانایی این موضوع را دارند.

وی درباره تعویض هایی که در این بازی داشت نیز اینطور توضیح داد و به دفاع از آنها پرداخت: به نظرم تمامی تعویضی های ما جواب داد و خوب کار کردند. از تمامی تعویض های خودم راضی هستم اما دربی است و یک مقدار فشار زیاد است و باید کم کم باتجربه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز