خبرگزاری کار ایران

بحران در اردوگاه زرد: نویدکیا اولتیماتوم غیرمستقیم گرفت؟!

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۱۱

تداوم نتایج ضعیف سپاهان با نویدکیا این تیم را از شرایط معمول خارج کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته و در دیدار حساس و حیثیتی مقابل پرسپولیس تن به شکست سه بر صفر داد تا سومین باخت پیاپی این تیم در لیگ برتر رقم بخورد و شرایط نامناسب طلایی پوشان به منطقه بحران نزدیک شود. 

این سومین شکست پیاپی سپاهان بعد از باخت به پیکان و استقلال تهران بود و حالا فشار انتقادات بیش از هر زمان دیگری محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی و مسئول اصلی نتایج این تیم مخاطب قرار داده است. موضوعی که خود نویدکیا هم در نشست خبری اعلام کرد از آن آگاه است و برایش هم موضوع عجیبی نیست.

بعد از این شکست بود که ابتدا باشگاه سپاهان در واکنش به موج اعتراضات شدید هواداران این تیم ناچار به صدور بیانیه شد و اعلام کرد اقدامات لازم برای بهبود نتایج تیم انجام خواهد شد. هرچند در این بیانیه ذکر نشده اقدامات لازم دقیقا چه هستند. 

بحران در اردوگاه زرد: نویدکیا اولتیماتوم غیرمستقیم گرفت؟!

از طرفی بازیکنان این تیم هم در اقدامی مشترک متنی در صفحه شخصی خود منتشر کردند و با تلاش برای آرام کردن جو ملتهب هواداری این تیم قول تلاش بیشتر برای بهبود نتایج تیم را دادند. 

بحران در اردوگاه زرد: نویدکیا اولتیماتوم غیرمستقیم گرفت؟!

سپاهان در حالی سه شکست متوالی را تجربه کرده که سایر نتایج هفته های اخیر این تیم هم چنگی به دل نمی‌زند. شاگردان نویدکیا در هفته هفتم با نتیجه سنگین و عجیب چهار بر دو تن به شکست مقابل گل گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه‌نویی، مربی سابق خود داده که این نتیجه در کمیته انضباطی تغییر کرد و احتمال این می‌رود که کمیته استیناف آن را برگرداند. 

پس از آن سپاهان مقابل تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفت که در آن مقطع نتایج جالبی کسب نمی‌کرد و سپاهان هم در یک بازی نه چندان مقتدرانه روی حرکت انفرادی یاسین سلمانی به برتری یک بر صفر رسید. 

پس از آن دیدار سپاهانی ها سه شکست پیاپی در لیگ داشتند و در این فاصله دیداری هم در جام حذفی مقابل تیم دسته دومی شهید اورکی داشتند که این بازی را هم به سختی و با یک گل توانستند پیروز شوند و عملکرد طلایی پوشان مقابل حریف نه چندان مطرح اصلأ قابل قبول و پذیرش هواداران این تیم نبود.

سپاهان که چند سالی می‌شود دستش از قهرمانی لیگ کوتاه مانده است، حتی به آمیز قلعه نویی که توانست بعد از نتایج ضعیف لیگ هفدهم این تیم را دوباره مدعی قهرمانی کند و به رتبه دوم جدول رساند هم دو فصل کامل فرصت نداد و سرمربی وقت سپاهان در هفته‌های پایانی فصل دوم مجبور به استعفا شد و حالا در شرایطی که به عقیده اکثر کارشناسان فوتبال پرمهره‌ترین تیم لیگ در اختیار محرم نویدکیا قرار دارد، این تیم هر هفته از قهرمانی دور و دور تر می‌شود و حالا پس از ۱۲ بازی شش امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را بشکند و سه امتیاز بازی با گل گهر را از این تیم پس بگیرد، علاوه بر افزایش فاصله به ۷ امتیاز، اوضاع طلایی پوشان از لحاظ امتیاز و تفاضل گل از این هم بدتر خواهد شد. 

ضمن اینکه شکست در هر سه دیدار حیاتی و حیثیتی مقابل گل گهر، استقلال و پرسپولیس که علاوه بر شش امتیازی بودن بابت کورس قهرمانی، برای هواداران این تیم هم اهمیت بسزایی داشت باعث شده فشار انتقادات بیشتر از قبل متوجه این تیم و کادرفنی شود. 

محرم نویدکیا به واسطه سالها حضور در ترکیب سپاهان و وفاداری به پیراهن این تیم یک‌ جورهایی اسطوره باشگاه محسوب می‌شود و محبوبیت بالایی دارد و همین محبوبیت باعث شده فعلا جایگاه او در خطر نباشد و همچنان فرصت بازسازی تیمش را داشته باشد ولی اتفاقات پس از بازی مقابل پرسپولیس که منجر به بیانیه باشگاه و پست مشترک بازیکنان بود، یک اولتیماتوم غیر مستقیم و غیر رسمی از سوی افکار عمومی برای نویدکیا محسوب می‌شود و در صورت ادامه این روند چه بسا فوتبال بی رحم ایران پایان کار زودهنگام نویدکیا در لیگ برتر و روی نیمکت سپاهان را رقم بزند. 

 

گزارش از: سعید رضی پور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز