خبرگزاری کار ایران

تارتار: شکست دو تیم در هفته گذشته شرایط این بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ حق می‌دهم مردم از نتایج ذوب آهن راضی نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۸۰

سرمربی ذوب آهن در مورد تقابل این تیم با تراکتور صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار کرد: ابتدا از این که به شهر تبریز آمده‌ام، خوشحال هستم چون خاطرات خوبی از تبریز و حضور در گسترش فولاد دارم. می‌دانم مردم تبریز مردم خونگرم و مهمان‌نوازی هستند. امیدوارم همیشه خوش و خرم باشند. طبیعتاً باتوجه به شکست هر دو تیم در هفته گذشته، هر دو می‌خواهند به سه امتیاز بازی برسند.

او افزود: تیم ما با وجود بازی خوبی که مقابل پرسپولیس داشت، نتوانست امتیاز کسب کند. ما در طول هفته هم از نظر روحی و هم فنی روی بازیکنان‌مان کار کردیم. فکر می‌کنم این بازی، بازی متفاوتی برای بازیکنان ما باشد و انگیزه‌ای که من در آن‌ها می‌بینم، من را به آینده امیدوارم می‌کند.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی با ذوب‌آهن محروم یا مصدوم دارند، گفت: همه بازیکنان شرایط خوبی دارند و جز آقای صدقی که آسیب دیدگی جزیی دارد، همه بازیکنانمان را در اختیار داریم.

تارتار در پایان خطاب به هواداران ذوب‌آهن بیان کرد: هواداران‌ ما از نتایج کسب شده راضی نیستند که من به آن‌ها حق می‌دهم. هر چند ذوب‌آهن در فصول گذشته هم نتیجه خوبی نگرفته بود اما از ما انتظار بیشتری می‌رود. از هواداران‌مان می‌خواهم نگران نباشند و صبور باشند چون تیمی که خوب بازی می‌کند ورق را برمی‌گرداند. از بازی فردا بازیکنان ما نشان می‌دهند که توانایی انجام هر کاری را دارند. هواداران مطمئن باشند که روزهای خوبی در انتظار ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز