خبرگزاری کار ایران

شکایت باشگاه شهرخودرو از مهاجم استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۶۶۶

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار برابر شهرخودرو مشهد دلیل عدم استفاده از مهاجم این تیم در بازی امروز را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران در مصاف با شهرخودرو مشهد با برتری سه بر صفر سه امتیاز بازی خارج از خانه را به دست آورد.

در این دیدار فرهاد مجیدی با وجود عملکرد خوب امین قاسمی نژاد در مسابقه یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر نود ارومیه، نام این مهاجم را از لیست بازی کنار گذاشت.

مجیدی در نشست خبری پس از بازی درمورد عدم حضور امین قاسمی نژاد اعلام کرد که باشگاه شهرخودرو از این بازیکن به دلیل عدم پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش شکایت کرده است.

سرمربی استقلال در این خصوص گفت: "قاسمی‌نژاد هم در هفته گذشته خوب بسیار خوب تمرین کرد و ما روی او حساب کردیم اما ظاهرا باشگاه پدیده قبل از این بازی شکایتی از این بازیکن انجام داده است. البته مشکلی در این زمینه نبود ولی ما هم برای اینکه ریسک نکنیم و به همین دلیل او را در لیست قرار ندادیم. طی صحبتی که با باشگاه کردم پدیده هیچ طلبی از استقلال ندارند ولی ظاهرا خودش باید پول رضایتنامه‌اش را پرداخت می‌کرد. فردا با باشگاه صحبت می‌کنم تا این مساله حل شود چون قاسمی نژاد بازیکن با اخلاق و از نظر فنی هم بازیکن خوبی است و در آینده می‌تواند در آینده به ما کمک کند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز