خبرگزاری کار ایران

اعلام دو رای انضباطی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۲۸۸

کمیته انضباطی دو رای خود را در خصوص تیم های فوتبالی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، حسب گزارشات مقامهای رسمی مسابقه بین تیم های عفای تاکستان و پیکان تهران از سری مسابقات برتر جوانان که در تاریخ 17 آذرماه در شهر تاکستان برگزار شد، تخلفاتی از سوی رضا حمیدی، سرمربی و امیر شلوبری، مربی منتسب به تیم غفاری تاکستان منعکس شده از آنجائیکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری و ایراد صدمه بدنی عمدی نسبت به داور می باشد، در خور صدور قرار دستور موقت است.لذا به استناد ماده 100مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبردگان از همراهی تیم مربوطه و ورود به استادیوم های ورزشی محروم است. لازم است این افراد دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

رای صادره ظرف مهلت 2 روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است.

*دیدار تیم های گرین کشاورز نهاوند و کیا پارس نیوساد قزوین از سری رقابتهای لیگ دسته سوم روز 24آذرماه برگزار شد که تخلفاتی از سوی وحید سلیمانی نژاد، بابک سلطانی نیا،امین سراقی،حامد مولوی،حسین عسگری، رضا محمد حسینی(بازیکنان تیم گرین کشاورز نهاوند) و فرهاد فراشی، سرمربی تیم گرین کشاورز نهاوند ( که به عنوان شروع کننده درگیری معرفی شده) رخ داد. از آنجائیکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری و ایراد صدمه بدنی عمدی نسبت به داور می باشد، در خور صدور قرار دستور موقت است. لذا به استناد ماده100مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبردگان از همراهی تیم مربوطه و ورود به استادیوم های ورزشی محروم است. لازم است این افراد دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

رای صادره ظرف مهلت 2 روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

گفتنی است،مسابقات خانگی تیم گرین کشاورز نهاوند با صدور قرار دستور موقت و تا اطلاع بعدی در محل دیگری به تشخیص سازمان لیگ برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز