خبرگزاری کار ایران

پیش بازی دربی مادرید: سیمئونه در خانه آنچلوتی طلسم‌شکنی می‌‎کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۵۹۸

تیم رئال مادرید در بازی هفته هفدهم لالیگا از ساعت 23:30 امشب میزبان اتلتیکو خواهد بود.

به گزارش ایلنا، یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تقویم اروپایی یکشنبه شب در برنابئو برگزار می‌شود و رئال برای دربی مادرید از رقیب سرسخت خود یعنی اتلتیکو استقبال می‌کند.

نمایش درخشان فصل 2021-2022 تا به امروز باعث شده است که لوس بلانکوس با 39 امتیاز از 16 بازی ابتدایی خود در صدرجدول لالیگا باقی بماند، در حالی که اتلتیکو با 10 امتیاز کمتر از حریف خود در جایگاه چهارم است.

در مورد رئال مادرید که اکنون به سمت قهرمانی در لالیگا می‌رود، علامت سوال هایی وجود داشت، تنها ادواردو کاماوینگا و دیوید آلابا برای تقویت تیم در تابستان وارد شدند، در حالی که رافائل واران و سرخیو راموس هر دو اجازه داشتند در جستجوی تیم‌های جدید این تیم را ترک کنند.

لوس بلانکوس در این فصل بسیار عالی عمل کرده است، با این حال، جایگاه خود را در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان صدرنشین گروه D تثبیت کرده و علاوه بر این با 5 امتیاز اختلاف در صدرجدول لالیگا با تیم دوم یعنی سویا فاصله دارد.

در واقع، رکورد 12 برد، سه تساوی و یک شکست از 16 بازی، تیم کارلو آنچلوتی را با 39 امتیاز به جلو پیش برده است. رئال مادرید در هر 9 بازی اخیر خود در تمام رقابت ها به طور باورنکردنی پیروز شده است، از جمله پیروزی 2-0 مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا، در حالی که آنها در هفته گذشته با گل های وینیسیوس جونیور و لوکا یوویچ به پیروزی 2-0 برای رئال سوسیه‌داد رسیدند. تیم آنچلوتی اکنون سه بازی در لیگ پیش از تعطیلات زمستانی دارد که با اتلتیکو، کادیز و اتلتیک بیلبائو روبرو خواهد شد.

اتلتیکو اگر بخواهد با تیم‌های مدعی صدرنشینی رقابت کند از اهمیت دربی آخر هفته مادرید آگاه خواهد شد، اما قهرمان اسپانیا در هفته های اخیر به سختی توانسته ثبات خود را حفظ کند. شاگردان دیگو سیمئونه آخر هفته گذشته در خانه با نتیجه 2-1 مقابل مایورکا شکست خوردند و در نتیجه به رده چهارم جدول سقوط کردند. اتلتیکو روز سه‌شنبه موفق شد یک پیروزی بزرگ در لیگ قهرمانان کسب کند و با پیروزی 3-1 مقابل پورتو به عنوان تیم دوم گروه B، جایگاه خود را در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌ها ثبت کرد.

قهرمان اسپانیا قبلاً در هفت بازی از 15 بازی خود در این فصل در لیگ امتیاز از دست داده اما آنها دومین تیم گلزن برتر لالیگا در این فصل پس از رئال مادرید هستند و در 27 بار به گل رسیده‌اند؛ اگرچه احتمال غیبت لوئیس سوارز در بازی حساس امشب وجود دارد که ضربه بزرگی برای تیم سیمئونه خواهد بود.

اتلتیکو از زمان پیروزی یک بر صفر در برنابئو در فصل 2015-2016، لوس بلانکوس را در لالیگا شکست نداده است، اگرچه پنج بازی از هشت دیدار اخیر لیگ بین دو تیم بدون برنده به پایان رسیده است؛ از جمله تساوی 1-1 در مقابل واندا متروپولیتانو در ماه مارس.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، مودریچ، کاسمیرو، کروس، رودریگو، بنزما، وینیسیوس

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید:

اوبلاک، فیلیپه، خیمنز، هرموسو، یورنته، لمار، کوکه، دی پائول، کاراسکو، گریزمان، ماتئوس چونا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز