خبرگزاری کار ایران

گلری که خیال محرم را راحت کرد؛ آمار فوق العاده کنت در سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۹۷۰

گلر اتریشی سپاهان آمار فوق العاده ای در ابتدای حضورش در این تیم به جا گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال سپاهان این روزها به واسطه نتایج خوب خود در لیگ برتر به صدر جدول تکیه زده است و در کنار اینکه بیشترین امتیازات را دشت کرده و فاصله 2 امتیازی در صدر جدول ایجاد کرده است، همزمان بهترین خط حمله با 10 گل زده و بهترین خط دفاع با تنها یک گل خورده را هم در کارنامه دارد تا نشان دهد برترین بودن طلایی پوشان تا این مقطع از فصل بالانسی است که میان عملکرد خوب دفاعی و هجومی این تیم وجود دارد.

سپاهانی‌ها که در پنجره تابستانی بازیکنانی مهم و کلیدی را از جمع نفراتشان از دست دادند دغدغه انتخاب جانشین برای آنها را داشتند و کادرفنی با مطالعه و دقت نظر خاصی در پنجره تابستانی اقدام به جذب بازیکن کردند که حالا ثمره‌اش را می‌بینند.

یکی از این پست‌ها دروازه‌بانی بود که طلایی پوشان بعد از 3 فصل خیلی خوب با نیازمند که آمار و ارقام بی‌نظیری از خودش به جا گذاشته بود مجبور بودند به خاطر لژیونر شدنش به بازیکن جدیدی در این پست روی بیاورند و بعد از بررسی گزینه های داخلی و خارجی، انتخاب آنها کریستوفر کنت، گلر اتریشی شاغل در لیگ یونان بود.

با این وجود هواداران سپاهان نگران وضعیت دروازه تیمشان در فصل جدید بودند و نسبت به کیفیت کار کنت تردید داشتند ولی حالا بعد از گذشت 7 بازی از لیگ برتر، گلر سپاهان با 6 کلین شیت و تنها یک گل خورده در صدر جدول کلین شیت لیگ برتر قرار دارد و آمار فوق العاده‌ای از خودش به نمایش گذاشته است.

گلری که خیال محرم را راحت کرد؛ آمار فوق العاده کنت در سپاهان

اگر کنت در دیدار مقابل ذوب آهن آن یک گل عجیب و غریب را دریافت نکرده بود تا الان 630 دقیقه کلین شیت پیاپی داشت و می‌توانست خودش را برای شکستن رکورد نیازمند آماده کند.

به هر جهت گلر اتریشی سپاهان تا اینجای کار از لحاظ آمار بهترین گلر لیگ بوده و توانسته خیال سپاهانی‌ها را بابت دروازه راحت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز