خبرگزاری کار ایران

سرآسیایی: به مجتبی حسینی بابت تیم خوبش تبریم می‌گویم/ زمین چمن روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۶۰۰

مربی تیم فوتبال گل گهر در مورد تقابل با پیکان تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پس از بازی برابر پیکان در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: تنها چیزی که باید درباره آن صحبت کنیم این است که کیفیت زمین چقدر در فوتبال امروز تاثیر گذاشت؛ به هر حال گل گهر صاحب یک سبک فوتبالی خاص روی زمین است و پاس و جابجایی زیادی در شکل فوتبالی خود دارد و پیکان هم روی زمین فوتبال بازی می‌کند.

او ادامه داد: زمین شکل فوتبال را بسیار خراب کرد و ما نمی‌دانیم به چه زبانی درباره آن صحبت کنیم. از قبل گفتیم این زمین شرایط خوبی ندارد و سه تیم در آن بازی می‌کنند و تیم‌ها در آن بازی می‌کنند. کیفیت زمین بسیار خراب بود و اینجا فقط کار بدنی، توپ سوم و درگیری‌های فیزیکی بود. این مشکل مشهود این بازی بود که روی کیفیت دو تیم تاثیر گذاشته بود. ما پیش‌بینی این مسئله را کرده بودیم.

سرآسیایی سپس با تمجید از پیکان گفت: یک تبریک بزرگ به آقای مجتبی حسینی بابت تیمی که دارد، می‌گویم؛ یک تیم اکتیو، درگیر، دونده و شجاع. امروز بچه‌های ما با تمام توان بازی کردند و بیشتر دویدند و جنگیدند؛ اگر این کار را نمی‌کردیم قطعا برنده این بازی نبودیم چون شکل بازی مشخص بود. موقعیت‌های خوب زیادی داشتیم و یک گل هم زدیم که هنوز فیلم آن را ندیدم که آفساید بود یا خیر. سه امتیاز این مسابقه را تیم گل گهر برداشت اما به هیچ وجه نمی‌توانیم از کنار فوتبال گردن کلفت تیم خوبی که آقای حسینی ساخته بگذریم.

مربی گل گهر درباره هدف این تیم در لیگ برتر توضیح داد: من در کنفرانس پیش از بازی هم گفتم شکل کار تیمی که آقای قلعه‌نویی سرمربی آن است و برند گل گهری که در این چند سال خودش را ثابت کرده، مشخص است ولی قطعا ما در باشگاه، کادرفنی و بازیکنان پلن به پلن و بازی به بازی جلو می‌رویم و هر بازی برنامه و شرایط خاص خودش را دارد. در تمام بازی‌ها برای سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد تا ببینیم آخر فصل کجای جدول هستیم.

سرآسیایی درباره برنامه گل‌ گهر در فیفادی گفت: اگر اشتباه نکنم آقای قلعه‌نویی سه روز تمرینات را تعطیل کردند و پس از آن برنامه‌های خود را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز