خبرگزاری کار ایران

شیخ سلیمانی: سرم شکست ولی داور خطا نگرفت / پنالتی واضح‌مان مقابل آلومینیوم را نادیده گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۹۷

مدافع تیم پیکان تهران درباره بازی مقابل آلومینیوم اراک گفت: در همین بازی هم یک پنالتی واضح را نگرفتند و مثل بازی‌های قبلی ضرر کردیم. واقعا امیدواریم که داوران دقت کنند.

میلاد شیخ سلیمانی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی تیم‌های پیکان و آلومینیوم اراک در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: ما شرایط خوبی داشتیم و یک بر صفر هم پیش افتادیم، در ادامه هم موقعیت برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه روی اشتباه خودمان پنالتی دادیم که برای مجید عیدی هم این اتفاق با بدشانسی افتاد و آنها موفق شدند با همان گل بازی را به تساوی برسانند.

او ادامه داد: عیدی یکی از بازیکنان خوب پیکان است اما به هر حال بدشانسی پیش می‌آید و خیلی ناراحت بود که به حریف پنالتی داد. به هر ترتیب بازی به تساوی رسید و یک امتیاز هم دستاورد بدی نیست هرچند ما به دنبال پیروزی در این مسابقه بودیم.

مدافع پیکان درباره مصدومیتش در دقایق پایانی مسابقه گفت: دقیقه 85 بازی بود که یک توپ بین من و اسماعیل شریفات قرار گرفت که من قصد داشتم با سر توپ را بردارم که شریفات پایش را بالا آورد و استوکش به سرم اصابت کرد. با وجود اینکه سرم خونریزی کرد، کمک داور نزدیک به صحنه خطا نگرفت و داور هم بازی را ادامه داد. شکستگی بزرگی نیست اما بازی خطرناک بود که نمی‌دانم چرا کمک داور سمت نیمکت ما با عملکرد خیلی ضعیف آن را نادیده گرفت.

شیخ سلیمانی درباره گلایه‌های پیکان از عملکرد داوری در فصل جاری گفت: ما قبل از این مسابقه طی چند بازی از عملکرد داوری ضربه خوردیم و کسی را مقصر نمی‌دانیم اما به هر حال اشتباهات به ضرر ما تمام شد. در همین بازی هم یک پنالتی واضح را نگرفتند و مثل بازی‌های قبلی ضرر کردیم. واقعا امیدواریم که داوران دقت کنند، کمک داوری که سمت نیمکت ما بود می‌توانم بگویم که سه آفساید مسلم را اعلام نکرد و همین مسائل تاثیرگذار است.

بازیکن پیکان همینطور درخصوص جایگاه این تیم در جدول رده بندی لیگ گفت: ما می‌توانستیم خیلی بهتر از این باشیم اگر بدشانسی و اشتباهات داوری نبود. می‌توانستیم سه یا چهار پله بالاتر باشیم اما الان هم چیزی تمام نشده، تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را کسب کنیم و جایگاه‌مان را ارتقا بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز