خبرگزاری کار ایران

آریاکیا: پنالتی مقابل پیکان نیاز به کارشناسی ندارد / امیدوارم پاکدل به آقای گلی نزدیک‌تر شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۴۹

مدافع تیم آلومیینوم اراک درباره بازی با پیکان گفت: مثل بازی‌های قبلی با گل خوردن در فشار زیادی قرار گرفتیم و به دنبال جبران نتیجه بودیم.

پوریا آریاکیا در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل پیکان تهران اظهار داشت: پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم و بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت چندانی به حریف ندادیم اما متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم. مثل بازی‌های قبلی با گل خوردن در فشار زیادی قرار گرفتیم و به دنبال جبران نتیجه بودیم. خداراشکر توانستیم بهتر عمل کنیم و مالک توپ و زمین بودیم که در خلق موقعیت هم موفق عمل کردیم.

مدافع تیم آلومینیوم درباره پنالتی که بازیکنان پیکان به آن اعتراض داشتند، گفت: پنالتی که به صورت کامل مشخص بود و بازیکن حریف در موقعیت تک به تک من را هُل داد و فکر نمی‌کنم نیازی به کارشناسی داشته باشد. هم پنالتی آن‌ها درست بود و هم پنالتی ما؛ هیچ مشکلی و شکی وجود نداشت.

آریاکیا درباره اینکه چرا خودش ضربه پنالتی را نزد، گفت: پنالتی را حامد پاکدل زد که دقت خوبی در این ضربات دارد و از طرفی دیگر اینکه تعداد گل‌های زده‌اش را افزایش بدهد و امیدوارم به آقای گلی نزدیک‌تر شود. الان در جدول 8 گله شده و امیدوارم که او هم مانند تمام بازیکنان تیم موفق باشد.

او درباره فاصله زیاد بین مسابقات در هفته‌‌های اخیر گفت: بالاخره این وقفه‌ها موجب مشکلاتی می‌شود و شرایط یک مقدار سخت است اما ما هم به هر ترتیب تابع مقررات و تصمیمات فدراسیون و سازمان لیگ هستیم. نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا و همینطور تیم ملی کشورمان بازی داشتند که برای آنها آرزوی موفقیت داریم. به همین خاطر بازی مقابل تراکتور در جام حذفی هم با تعویق رو به رو شد.

بازیکن آلومینیوم همچنین درباره رویارویی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم عنوان کرد: شرایط سختی در آب و هوای آبادان خواهیم داشت و تیم خوب نفت هم از تیم‌های دونده لیگ است که بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. صددرصد مثل تمامی بازی‌ها کار سختی را داریم اما با احترام به حریف برای کسب سه امتیاز به استقبال این مسابقه می‌رویم.

آریاکیا درخصوص تفاوت همکاری با علیرضا منصوریان و رسول خطیبی گفت: به هر ترتیب هر سرمربی یک تفکر خاصی را دنبال می‌کند و ما هم به عنوان بازیکن تابع دستورات سرمربیان هستیم. به عنوان بازیکن وظیفه داریم آنچه کادرفنی از ما می‌خواهند را در زمین اجرا کنیم. آقای منصوریان از زمان حضور در آلومینیوم روی مسائل روحی و روانی با بازیکنان کار کردند و از نظر تاکتیکی هم رفته رفته به هماهنگی کامل دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز