خبرگزاری کار ایران

کوشکی: خدابنده‌لو خودش گفت که پنالتی نبود / امیدوارم طلسم صعود به المپیک را بشکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۶۵

مهاجم تیم پیکان تهران درباره گلزنی در مصاف با ذوب آهن و تصمیم محمدرضا اکبریان در یک صحنه پنالتی صحبت کرد.

علیرضا کوشکی در گفتگو با ایلنا درباره برتری مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: دو تیم برای پیروزی تلاش داشتند و خداراشکر با تلاش بچه‌ها و صحبت‌های کادرفنی توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم و خوشحالیم که ما برنده این مسابقه باشیم.

مهاجم جوان تیم پیکان درباره گلزنی مقابل ذوب آهن گفت: با انتخاب آقای حسینی این وظیفه حساس و مهم در اختیارم قرار گرفته و خداراشکر می‌کنم که جواب تلاش‌های بچه‌ها و اعتماد کادرفنی را داد که با این گل سه امتیاز را کسب کنیم و خیلی خوشحالم.

کوشکی درمورد تصمیم محمدرضا اکبریان پس از برخورد با محمد خدابنده‌لو گفت: در آن صحنه به غیر از بازیکنان ما، بازیکنان حریف هم می‌دانستند که این صحنه پنالتی نبود و اتفاقا خود خدابنده‌لو هم گفت که خطای خودش بود و نباید پنالتی اعلام می‌شد. لحظه‌‌‌ای که به توپ رسیدیم من زودتر از او توپ را زدم و او به پایم زد و بعد هم مشخص شد که دست کمک داور به ساعت هوشمند برخورد داشت که ویبره اشتباهی برای داور ارسال شد و او خطا گرفته بود. خداراشکر که داور تصمیمش را تصحیح کرد و سه امتیاز برای پیکان شد.

مهاجم تیم پیکان درمورد صحبت‌های مهدی تارتار مبنی بر تماس‌های مشکوک از سوی پیکان با بازیکنان ذوب آهن پیش از این دیدار همینطور گفت: تا این مدت که با آقای حسینی کار کردم و شخصیت ایشان را دیدم، هیچگونه اقدامی از تیم ما بعید است و آقای حسینی آنقدر روی خودمان تمرکز دارد که کاری به تیم رو به رو نداشته باشد. در چارچوب فعالیت پیکان و کادرفنی چنین اقداماتی نمی‌گنجد و درست نیست.

کوشکی درمورد روند پیکان با کسب 10 امتیاز از چهار مسابقه گفت: با حضور آقای  حسینی تیم ما فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد و باعث شده که ما طی این چهار بازی امتیازات خوبی کسب کنیم و ما شخصیتی که باید را دارا هستیم. امیدوارم که این روند ادامه دار باشد.

مهاجم پیکان همچنین درمورد غیبت در اردوی تیم امید و انگیزه برای صعود به المپیک گفت: من در آخرین اردوی سفر به تاجیکستان از سوی آقای مهدوی کیا دعوت شده بودم ولی با صحبتی که انجام شد قرار شد برای بازی با هوادار کنار تیم بمانم و مطمئنا هر بازیکنی دوست دارد که برای تیم ملی بازی کند اما بازیکن پیکان هستم و دوست دارم که مثمرثمر باشم درحالیکه حضور در تیم ملی هم افتخار بزرگی برای هر بازیکنی است. تلاش تمامی مجموعه تیم امید دستیابی به سهمیه المپیک است و امیدوارم که این طلسم را بشکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز