خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

انتقام سیتیزن ها از پاریس/دورتموند حذف شد/یاران طارمی منتظر هفته آخر

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۳۸۰

در شب دوم از هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا منچستر سیتی از پاری سن ژرمن انتقام گرفت و پورتو با طارمی مقابل لیورپول شکست خورد تا شرایط این تیم برای صعود پیچیده شد.

به گزارش ایلنا، شب دوم دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و چهره برخی از تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شد.

در حساس‌ترین مسابقه منچسترسیتی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ از سد پاریس سن ژرمن و ستارگانش عبور کند. گل نخست مسابقه را امباپه برای فرانسوی‌ها به ثمر رساند، اما استرلینگ و خسوس گل‌های منچسترسیتی را به ثمر رساندند تا پوچتینو با مسی و نیمار مقابل پپ گواردیولا شکست را بپذیرند.

در دیگر دیدار این گروه لایپزیش موفق شد با ۵ گل از سد بروژ بلژیک بگذرد. به این ترتیب منچسترسیتی به عنوان سرگروه و پاریس سن ژرمن به عنوان تیم دوم از این گروه راهی مرحله بعد شدند.

در گروه لیورپول، شاگردان کلوپ توانستند با ۲ گل صلاح و تیاگو، پورتو و مهدی طارمی را مغلوب سازند. در دیگر دیدار این گروه آث میلان با ۱ گل اتلتیکومادرید را شکست داد تا شانسش را برای صعود افزایش دهد.

لیورپول با ۱۵ امتیاز از ۵ مسابقه صدرنشینی خود را قطعی کرده و ۳ تیم دیگر برای صعود می‌جنگند.

آژاکس هم با برتری ۲ بر ۱ مقابل بشیکتاش صدرنشینی خود را قطعی کرد و راهی مرحله بعد شد. اسپورتینگ لیسبون هم ۳ بر ۱ دورتموند آلمان را شکست داد تا با ۹ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد. اسپورتینگ با ۱ مساوی به مرحله بعد راه خواهدیافت و دورتموند راهی لیگ اروپا خواهدشد.

رئال با ۳ گل شریف مولداوی را شکست داد تا هم انتقام دور رفت را بگیرد و هم با ۱۲ امتیاز صدرنشین شود. اینتر هم ۲ گل به شاختار زد تا هر دو تیم صعودشان به مرحله بعد را قطعی نمایند. دیدار آخر دو تیم اینتر و رئال صدرنشین را مشخص خواهدکرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز