خبرگزاری کار ایران

بیل، رئال مادرید را مسخره می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۸۱۸

خوزه لوئیس هورتادو در یادداشتی وضعیت گرت بیل در رئال مادرید را نقد کرده است.

بیل رئال مادرید را مسخره می کند! چیز جدیدی نیست او سال ها این کار را انجام داده است، از زمانی که متوجه شد قراردادش که تابستان آینده به پایان می رسد، یک حصار برقی برای لوس بلانکوس است و برای هر باشگاه دیگری که بخواهد او را به خدمت بگیرد غیرقابل لمس خواهد بود. قرارداد، قرارداد، قرارداد: این تنها پیام او بود که متوجه شد مادرید می خواهد او را بفروشد.

خبر مصدومیت جدید او یک وضعیت آزاردهنده را خلاصه می‌کند. بیل آخرین بازی خود را برای مادرید در 28 آگوست انجام داد. یک مصدومیت تلاش او را برابر هوادارانی که نمی‌دانند آن را به شوخی بگیرند یا نه، قطع کرد. از آن زمان، برنامه بهبودی او محتاطانه بود.  در همین فیفادی بود که بیل می‌خواست اینجا باشد و صدمین بازی خود را برای ولز انجام دهد که نشانه تعهد او بود.

رمزگشایی بیل برای مدت طولانی غیرممکن بود. معلوم نیست که او یک بازیکن گلف است که در اوقات فراغت فوتبال بازی می‌کند یا فوتبالیستی است که در اوقات فراغت خود گلف بازی می‌کند! در این بین، مثل یک ویروس نفرین شده، یک سری مصدومیت وجود دارد، چه با مادرید، چه تاتنهام یا ولز.

بیل در هجدهمین سال از دوران حرفه ای خود در مادرید، مدام از دستاوردهای گذشته خود صحبت می‌کند. یک فوتبالیست تعیین کننده در بازی های فراموش نشدنی برای باشگاه، دیگر عواقب اقدامات خود را نمی‌پذیرد. به نظر می‌رسد که بازیکن سابق کاردیف به اندازه کافی به مادرید اهمیت نمی‌دهد.  در زندگی پرنده‌ها، پرچم‌ها، پیام‌ها و سفرهای او، حتی افسانه‌های واقعی مانند زین‌الدین زیدان هم نمی‌توانند مانعی برای او باشند.

 رئال مادرید چه می کند؟

در تمام این مصیبت، انفعال رئال مادرید غافلگیرکننده بوده و قادر به پاکسازی قوانین رفتاری بیل نیست. این توضیحات جایی بین محبت و درماندگی کسی است که می‌داند باید با این بازیکن برخورد کند. واقعیت این درام در حال حاضر یک فیلمنامه خسته کننده است: شایعات جدایی او، پیام هایی برعکس، مصدومیت، زمین های گلف، گل های بدون شادی، سفر با ولز و قرارداد.

در تابستان، بازگشت او به عنوان خرید جدیدی برای کارلو آنچلوتی بود. تنها امید باشگاه این است که بیل بخواهد در جام جهانی بازی کند. امیدوارم بازی با مادرید او را با روحیه بالا بسازد. بیل، خنده، مادرید، به همین ترتیب.

خوزه لوییس هورتادو - مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز