خبرگزاری کار ایران

بحران آنچلوتی: اگر بنزما مصدوم شود...

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۱۴۵

لوس بلانکوس برای گلزنی و پاس گل به مهاجم فرانسوی وابسته شده است و بسیاری از هم تیمی‌هایش در این امر کمک کمی کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، در حال حاضر تنها مصدومیت کریم بنزما نیاز است تا رئال مادرید در بحران کامل فرو برود. با این حال، حتی با وجود تناسب اندام و شلیک فوق العاده فرانسوی در فینال لیگ ملت‌ های اروپا، اعصاب در پایتخت اسپانیا تحلیل رفته است.

شاگردان آنچلوتی قبل از اینکه با شرمساری در خانه مقابل شریف در لیگ قهرمانان اروپا شکست بخورند؛ در خانه برابر ویارئال با تساوی بدون گل خسته کننده روبرو شدند که حتی ممکن بود در این بازی برنده شود. تیمی از مولداوی شکست حیرت انگیز دو بر یک را برابر نگاه تماشاگران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ثبت کردند.

رئال همینطور در دیدار مقابل اسپانیول هم با نتیجه مشابه با تقابل با شریف شکست خورد تا پس از 25 بازی در لالیگا طعم شکست را بچشد. این نشان می دهد که لوس بلانکوس در فصل اخیر لالیگا شروع چندان رویایی نداشته است.

به نظر می رسید که پیروزی های زودهنگام باعث شروع خوب دومین دوران آنچلوتی در هدایت رئال می شود اما با تجزیه و تحلیل دقیق تر، شکاف هایی ظاهر می شود. آنها به دو گل دیرهنگام نیاز داشتند تا در والنسیا پیروز شوند، در حالی که اگر گل دقیقه 89 رودریگو نبود، مقابل اینتر برنده نمی شدند.

اگر رئال با سه امتیاز سن سیرو را ترک نمی کرد، شکست مقابل شریف منجر به چالش بزرگی برای آنچلوتی می‌شد. در شرایط فعلی، این امر به عنوان یک تحقیر از بین می رود، اما در آرزوهای آنها خللی ایجاد نمی کند.

ورود سرمربی ایتالیایی برای جانشینی زین الدین زیدان با استقبال زیادی روبرو نشد، زیرا به نظر می رسید که او تنها یک گزینه درجه اول نبوده و در عدم پذیرش سایر گزینه‌ها،‌ باشگاه ناچار به جذب او شد. به هر حال، زمان حضور آنچلوتی در اورتون تا حد زیادی غیرقابل الهام بود و پس از یک شروع قوی عقب نشینی کرد.

 

برخی می ترسند که روند نزولی در مادرید پس از شروع زودهنگام فرم گلزنی خوب آغاز شده است؛ از جمله برد 5-2 مقابل سلتاویگو ، پیروزی 4-1 در آلاوس و شکست 6-1 رئال مایورکا.

برخی دیگر معضل فعلی آنچلوتی به غیبت های فراوان در افزایش مصدومیت ها اشاره می کنند، اگرچه در سالهای اخیر در مادرید، مربیان فقط باید زندگی با آن را بیاموزند. این فصل یک شروع آسان برای مادرید در دفاع نبود، زیرا رافائل واران و سرخیو راموس، مدافعان اصلی آنها در دهه گذشته، به ترتیب به منچستریونایتد و پاری سن ژرمن رفتند.

ناچو و ادر میلیتائو فصل گذشته در مواقعی که لازم بود درخشیدند، اما آنها اکنون که انتخاب اول هستند، به ویژه مدافع اسپانیایی، فصل را متزلزل آغاز کرده اند. دیوید آلابا بهترین مدافع میانی مادرید و همچنین بهترین مدافع چپ آنهاست، حداقل تا زمان بازگشت فرلاند مندی از مصدومیت. آنچلوتی نمی داند کجا او را به خدمت بگیرد، در حالی که میگوئل گوتیرز هم بازی کرده اما مستعد خطاست.

این سرمربی در 10 بازی ابتدایی مادرید در 6 بازی از خط دفاعی مختلف استفاده کرده است، به خصوص در پستهای مدافع کناری که به اجبار تغییراتی ایجاد کرده است. این بی ثباتی هیچ کمکی به دروازه بان نکرده است، زیرا سه کلین شیت تا اینجا عمدتاً به خاطر عملکرد درخشان تیبو کورتوا به دست آمده است.

در پست های دیگر هم حقه بازان آنچلوتی چندان قانع کننده نبوده اند. انتقال مارکو آسنسیو به خط میانی 3 گل مقابل مایورکا به ثمر رساند اما با ویارئال مشکلاتی ایجاد کرد و مادرید نتوانست بازی را کنترل کند. سرمربی فصل را با گرت بیل در کنار و وینیسیوس جونیور در سمت دیگر آغاز کرد اما بستاره رزیلی بدون اینکه بتواند فرم خود را حفظ کند همانند گذشته عمل کرد. به همین ترتیب، ادن هازارد درخشش بالایی از خود نشان داده است اما قادر به حفظ تناسب اندام خود نیست.

ادواردو کاماوینگا تا به حال پس از ورود از رن خرید هیجان انگیز بوده  اما موقعیت مشخصی در تیم ندارد، جذب او مانند مشکلات درآوردن دندان جدید است که بین والورده و آسنسیو قرار می‌گیرد. مشکلات در مادرید برای کاسمیرو هم وجود دارد که با توجه به عملکرد ضعیفش نسبت به فصل پیش او به دلیل دندان درد اردوی تیم ملی برزیل را هم از دست داد.

مارکا در ابتدای این هفته نوشت: "آنچلوتی این روزها در والدبباس با تنش زندگی می کند." بیشتر بازیکنان ملی پوش در اردو حضور دارند، در حالی که دنی سبایوس، دنی کارواخال، بیل، ایسکو و ماریانو نیز مصدوم هستند!

رئال این هفته هیچ مسابقه ای ندارد زیرا رویارویی آنها با اتلتیک بیلبائو به دلیل پروتکل های کرونا روی بازیکنان آمریکای جنوبی این مسابقه را به تعویق می‌اندازد، بنابراین این تیم به طور موثر سه هفته استراحت دارد! با این حال، از آنجا که آنچلوتی بازیکنان کمی در دست دارد، ممکن است کارآیی خاصی نداشته باشد. این مربی می گوید: "ما باید فکر کنیم که چرا نگرش تیم تغییر کرده است. مطمئناً اکنون زمان زیادی برای آن وجود دارد."

همچنین زمان آن است که در مورد چگونگی مناسب بودن کیلیان امباپه برای رئال مادرید در فصل آینده تعجب کنیم. مهاجم پی اس جی به شدت با مادرید در ارتباط است، از امضای قرارداد جدید در پاریس امتناع کرده و به گفته هم تیمی جدیدش لیونل مسی، "اسپانیایی را کاملاً صحبت می کند". 

این خطر وجود دارد که این فصل به فصل انتظار مادرید تبدیل شود، که می تواند بر تمرکز آنها تأثیر بگذارد. هواداران از گل پیروزی بخش او مقابل اسپانیا در فینال لیگ ملت ها در بازی یکشنبه شب و همچنین پیوستن او به بنزما غافلگیر شدند.

مهاجم رئال مادرید در برابر لاروخا با هدایت لوئیس انریکه یک گل تساوی درخشان به ثمر رساند و تا کنون با 9 گل در لالیگا، بهترین گلزن این تیم است.  بنزما در شروع فصل خوب در مادرید بسیار تاثیرگذار بوده است، زیرا او همچنین با هفت پاس گل در هشت بازی، بهترین پاسور در فصل جدید لالیگاست. این فرم درخشان او بوده که مادرید را پس از هشت بازی با اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد با 17 امتیاز در صدر جدول قرار داده است. این جدول در حال حاضر برای آنچلوتی و مدیران رئال مادرید رضایت بخش به نظر می رسد، اما هیچ کس انکار نمی کند که از نتایج و عملکردهای اخیر ناراحتی وجود دارد. اگر بنزما مصدوم شود، این یک بحران و فرود سریع است مگر اینکه بقیه دست بکار شوند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز