خبرگزاری کار ایران

حضور رییس کمیته جوانان در تمرین تیم ملی زیر ۱۵ سال

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۴۱۰

رییس کمیته جوانان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در تمرینات تیم ملی فوتبال زیر 15 سال حضور یافت.

به گزارش ایلنا، میرشاد ماجدی به همراه اعضا و کارکنان کمیته جوانان  روز گذشته در تمرین تیم ملی زیر ۱۵ سال حضور یافت و قبل از اعزام به تورنمنت کافا دقایقی برای بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد.

وی ابتدا ضمن خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان در چند اردوی گذشته از آنها خواست در تورنمنت کافا که با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزار می شود با نهایت تلاش و تمرکز در مسابقات حاضر شوند تا در آینده نزدیک در تیمهای ملی از تجربیات خود استفاده کنند .

عضو هیات رییسه فدراسیون همچنین یادآور شد: فدراسیون فوتبال برای این تیم از بهترین امکانات موجود استفاده کرد و تمام اعضایی که امروز همراه من هستند با تلاش بی وقفه و شبانه روزی در راستای حمایت از شما قدم بر می دارند تا اردو و مسابقات برای شما در بهترین شرایط برگزار می شود.

در پایان وحید امیری، سرمربی تیم زیر ۱۵ سال ضمن تشکر از ماجدی و اعضای کمیته جوانان گفت: این  بازیکنان و کادر فنی بدون شک با تمام توان در مسابقات کافا حضور پیدا خواهند کرد و قدر دان زحمات فدراسیون فوتبال خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز