خبرگزاری کار ایران

سولسشر: بازی با منچسترسیتی خاص است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۰۱۳

سرمربی تیم منچستریونایتد گفت: می‌دانیم برای چنین مسابقه ای باید سختی زیادی را متحمل شویم اما به خودمان هم باید باور داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، اوله گونار سولسشیر در نشست خبری پیش از دیدار برابر منچسترسیتی درباره وضعیت رافائل واران گفت: اسکن ها می‌گوید انتظار می‌رود رافائل واران چهار یا پنج هفته از میادین دور خواهد بود که ضربه بزرگی برای ماست. اریک بایی در بازی با آتالانتا عالی بود و برای همین ما ترکیب بزرگی داریم که می‌تواند با مصدومیت ها کنار بیاید. حضور لیندلوف در دربی فردا در هاله ای از ابهام است، امیدوارم آماده شود ولی نمی‌توانم قولی بدهم.

او در مورد این بازی گفت: بازی مقابل سیتی یک بازی خاص است. آخرین دربی با حضور تماشاگران در اولدترافورد بی نظیر بود. آن مسابقه را بیشتر از لحظات تاریک‌مان به یاد داریم. رکورد خوب مقابل پپ؟ هیچ وقت در مورد کارهایی که انجام داده ام صحبت نمی‌کنم. احترام بسیار زیادی برای پپ قائلم، ما چند نتیجه خوب و گاهی هم بازی‌های نزدیکی داشتیم. می‌دانیم برای چنین مسابقه ای باید سختی زیادی را متحمل شویم اما به خودمان هم باید باور داشته باشیم.

سولسشر درباره وضعیت کریستیانو رونالدو همینطور گفت: کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکن هایی است که روی این کره خاکی قدم برداشته است. تاثیر او در داخل و خارج از زمین بسیار بزرگ و عظیم بوده است، او برای تیمش گلزنی می‌کند و یک فوتبالیست سخت‌کوش و بسیار بسیار حرفه ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز