خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: همه می‌دانند که بعد از پنج دوره قهرمانی جلوی تیم سنگ‌اندازی می‌شود/ پروژه نابودی پرسپولس در جریان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۳۵۷

سرمربی پرسپولیس پس از باخت به آلومینوم صحبت‌های تندی در نشست خبری مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، سرمربی سرخپوشان در نشست خبری پس از بازی در خصوص این دیدار عنوان کرد: اول به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم برای بردن تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید. از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد و به آنها تبریک می‌گویم. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. نه کیفیت خوبی داشتیم و نه نتیجه خوبی کسب کردیم. حرف زیادی نداریم، ولی باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: ما باید تلاش کنیم فقط بهتر شویم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم. یک بازی سنگین دیگر مقابل گل‌گهر داریم. باید درس زیادی از این بازی بگیریم. ما سال گذشته نیز به آلومینیوم باختیم، ولی بعدش توانستیم در شش بازی به پیروزی برسیم. الان هم اتفاقات شبیه سال گذشته است. فقط باید سعی کنیم بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از نظر روحی مشکل دارند، گفت: دنبال بهانه و علت نیستیم، اما اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که برای پرسپولیس در ماه‌های اخیر انجام شده کار را برای تیم سخت کرده است. این را که چرا تیم در این وضعیت افتاده است، نمی‌خواهیم مو شکافانه بررسی کنیم. همه می‌دانند که بعد از پنج دوره قهرمانی جلوی تیم سنگ‌اندازی زیادی می‌شود و دوست ندارند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. امیدوارم اشتباه کنم، ولی شاید خود من هم یکی از پروژه‌ها برای شکست و نابودی پرسپولیس باشم. امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و اشتباه کنم. وقتی اتفاقات پرسپولیس را کنار هم می‌گذاریم فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آن هم این است که اجازه ندهند این تیم موفق شود. الان نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم، بعد از باخت است و شاید خیلی‌ها فکر کنند دنبال بهانه هستیم. همانطور که گفتم باید بیشتر تلاش کنیم.

گل محمدی ادامه داد: اتفاقات و تصمیمگیریهایی که برای تیم در چند ماه اخیر انجام شده، کار را برای تیم سخت کرده. بالاخره دنبال این نیستیم که بهانه بیاوریم یا دنبال علت باشیم. اینکه چرا تیم در این وضعیت افتاده، واقعا نمی‌خواهم موشکافانه آن را بررسی کنیم و دلایل این اتفاقات را پیدا کنیم. همه می‌دانند بالاخره پس از 5 دوره قهرمانی متوالی، سنگ‌اندازی زیادی می‌شود و دوست ندارند این تیم موفق شود. شاید شاید خودم هم (امیدوارم اینطور نباشد  واشتباه کرده باشم) یکی از پروژه ها برای شکست پرسپولیس باشم. امیدوارم واقعا این اتفاق نیفتاده باشد. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما وقتی اتفاقاتی که برای این تیم افتاده را کنار هم می‌گذاریم، فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد که پرسپولیس موفق نباشد. حالا بعد از باخت هم هست و بعضی ها فکر می‌کنند دنبال می‌کنند دنبال بهانه هستیم. باید بیشتر تلاش کنیم.

وی افزود: نمی‌خواهیم درباره شخص صحبت کنیم و فکر کنم ما در همه خطوط باید بهتر باشیم و فقط بحث دفاع راست نیست. فقط باید با تمرین بیشتر کار کنیم. ما همینی هستیم که هستیم. بیشتر از این نداریم و باید با همین‌ها ادامه دهیم. ما دنبال این نیستیم که بگوییم کسی ضعف دارد. بازیکنان خوبی هستند و باید تمرکز بیشتری روی کارمان کنیم و بهم اعتماد کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد آلومینیوم گفت: اگر بیرون از خانه هم اینطور قوی باشند، می‌تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد و به آنها تبریک می‌گویم.

گل محمدی در مورد عدم حضور تماشاگران عنوان کرد: نبود تماشاگر کلا به ضرر تیم ما بود چون ما بیشترین هوادار را در همه شهرها داشتیم. بحث کرونا هم باید تا حالا بهتر از این مدیریت می‌شد اما در هر صورت تصمیم‌گیری‌هایی که انجام شده، مشخص است که اشتباه بوده. می‌توانستیم بهتر عمل کنیم تا حداقل از وجود هواداران استفاده کنیم. فکر می‌کنم آقای رییسی تلاش می‌کنند واکسیناسیون عملی شود و این اواخر اتفاقات خوبی افتاده. امیدوارم مردم هم رعایت کنند تا کرونا به کمترین میزان برسد و از هواداران استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز