خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: بازی با نساجی دومین فینال تیم ماست/ صدری در پرسپولیس واقعا تنهاست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۶۲

سرمربی پرسپولیس در مورد تقابل تیمش با نساجی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی اظهار داشت: اولین بازی است که در لیگ جدید میزبانی میکنیم و خیلی دوست داشتیم که این بازی در حضور هواداران خصوصا هواداران پرسپولیس بود که همیشه با تشویق‌های خوبشان گرما بخش تیم پرسپولیس بودند. بی صبرانه منتظر حضورشان هستیم و امیدوارم شرایط طوری باشد که با رفع مشکلات، مثل کشورهای دیگر بازی با تماشاگر برگزار شود. می‌توانست این اتفاق زودتر بیفتد اما با تصمیم‌گیری اشتباه خودمان، باعث این وضعیت شدیم.

وی افزود: بازی مهمی پیش رو داریم و در لیگ برتر بازیهای حساس و سختی هستند. ما به چشم یک فینال به بازی لیگ برتر نگاه میکنیم؛ ۳۰ بازی و ۳۰ فینال. این دومین فینال ماست و نساجی هم تیم خوبی است. انسجام تیمی خوبی دارند و بازی خوبی را از آنها می‌بینیم و حتما زحمت زیادی کشیدند تا به اینجا برسند. فردا انجام بازی خوب و کسب سه امتیاز یک اصل برای ماست و امیدوارم به این خواسته برسیم. چند مصدوم داریم اما بقیه بچه‌ها آماده هستند که به این بازی برسند.

سرمربی سرخپوشان درباره نمایش پرنوسان تیمش در بازی با فولاد اظهار داشت: قطعا در بازی قبلی ما مشکلاتی داشتیم‌. بازی در عربستان بازی سنگینی از نظر فیزیکی و روحی بود. ما روحی روانی به هم ریختم و مشکلات داخلی هم داریم که نمی‌خواهم درباره اش صحبت کنم. قبول دارم نیمه اول بازی با فولاد خوب نبودیم اما موقعیت آنچنانی هم به حریف ندادیم. نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و همان نمایش نیمه دوم مقابل فولاد را باید از شروع بازی انجام دهیم. بازی در ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان شرایط را برایمان بهتر خواهد کرد. قطعا بازی هجومی را از ما خواهید دید و همان فوتبال همیشگی را ارائه می‌کنیم

یحیی راجع به تمجید الهامی از او و تیمش گفت: ایشان لطف داشتند و در هر صورت باتوجه به نتایج و ثبات پرسپولیس در سالهای اخیر، فکر کنم ما هر سال به عنوان مدعب قهرمانی میتوانیم خودمان را معرفی کنیم. این باتوجه به نسل خوب بازیکنان ما و ذهنیت خوب آنهاست. شرایطی که برای انجام بازی وجود دارد، باعث شده تا پرسپولیس خودش را به عنوان مدعی معرفی کند. ایشان در هر صورت باوجود مشکلات و شرایطی که داشتند، توانستند تیم خوبی جمع کنند و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد.

او در مورد مشکلات مدیریتی پرسپولیس توضیح داد: قطعا بلاتکلیفی برای تیمی مثل پرسپولیس واقعا خوب نیست و در شأن و جایگاه پرسپولیس نیست که همچین تیم بزرگی به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا، هیئت مدیره و مدیرعاملش مشخص نباشد. از آقای سجادی درخواست داریم که تیم را از این بلاتکلیفی در بیاورد.

وی درباره مدیریت مجید صدری عنوان کرد: از وقتی که آقای صدری آمد تلاش زیادی کرد و باوجود مشکلات مالی زیادی که داشتیم از روز اول خیلی کمک کردند و الان هم به شرایط واقف هستند و مشکلات تیم را می‌دانند. امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که به نفع پرسپولیس باشد. در این شرایط آقای صدری واقعا تنهاست و اداره باشگاه به تنهایی سخت است. امیدوارم تصمیمات جدید به نفع باشگاه باشد. این حق هواداران است و خواسته زیادی نیست که چارت باشگاه مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز