خبرگزاری کار ایران

زاهدی: چیزی از ارزش‌های تراکتور کم نمی‌شود/ گل گهر امسال مدعی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۷۰

مدافع گل گهر از برتری تیمش مقابل تراکتور صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مدافع میانی گل گهر سیرجان درباره دیدار با تراکتور گفت: بازی خوبی بود. توانستم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. تراکتور تیم بزرگی است و امروز یک سری از مهره‌های آنها نبودند. البته چیزی از ارزش‌های آنها کم نمی کند. تیم ما هم خوب است و انشاالله بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم و به نتایجی که می خواهیم برسیم.

زاهدی درباره اینکه پیش بینی چنین نتیجه‌ای را برابر تراکتور داشتند یا خیر گفت: وقتی بازی شروع شد با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می کردم با هدف برد وارد زمین شدیم. امسال فصلی است که ما مدعی لیگ هستیم و فرقی نمی کند که چه تیمی برابر ما قرار گیرد. ما برای بردن وارد زمین خواهیم شد.

مدافع گل گهر دربراه صحنه پنالتی این بازی نیز گفت: نه من برخوردی داشتم و نه آرتا، زرنگی مرتضی تبریزی بود که پنالتی گرفت. به نظرم پنالتی نبود اما همه اشتباه می کنند و در این صحنه هم به نظرم داور اشتباه کرد.

زاهدی در پایان درباره پیش بینی‌اش از شرایط گل گهر در پایان فصل گفت: الان زود است که بخواهیم درباره آینده حرف بزنیم. ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت. امیدوارم تلاش کنیم تا آخرین لحظه مدعی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز