خبرگزاری کار ایران

فرانچسکو توتی: در زمان من فوتبال از عشق ساخته می شد اما امروز تجارت شده/ رئال مادرید تیمی بود که می‌توانستم در آن بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۳۳

توتی گفت: اسکودتویی که با رم گرفتم برایم ارزشمندتر از جام جهانی است.

به گزارش ایلنا، توتی در سال 1992 اولین بازی خود را با رم انجام داد و ربع قرن در آنجا بازی کرد و در سال 2017 با بیش از 300 گل بازنشسته شد.

او توسط دیه گو مارادونا به عنوان بهترین بازیکنی که تا به حال دیده ام لقب گرفت ، اما در تمام آن سال های فوتبال باشگاهی ، توتی یک عنوان قهرمانی در سری A را به دست آورد ، به علاوه یک جفت قهرمانی در کوپا ایتالیا و دو قهرمانی دیگر در سوپرجام  ایتالیا و یک قهرمانی جام جهانی را به دست آورده است.

توتی  در مصاحبه با گاردین گفت:

اکنون اینجا نشسته و به گذشته فکر می کنم که می توانستم  چه کارهای را انجام دهم ، می توانم بگویم به چیزهای که می‌خواستم رسیده ام و موفق بود. کسب قهرمانی در ایتالیا با تیم شهری که در آن بدنیا آمده ام از کودکی یک رویا برای من بود که محقق شد درحالی که رم در تاریخ 94 ساله خود تنها سه بار موفق به کسب این عنوان شده بود.

او ادامه داد: 

آنها من را دیوانه می نامند و نمی توانند آن را بپذیرند. بدیهی است که قهرمانی در جام جهانی اوج افتخار است ، اما این بیشتر برای کسانی است که هر سال مانند بازیکنان یوونتوس قهرمان می شوند ، تا کسانی که تقریباً هرگز برنده نمی شوند. برای ما بهترین چیز اسکودتو است و بزرگترین درد من این است که حداقل یک ثانیه برنده نشده ام. 

توتی در مورد حضور در شهر رم بیان کرد:

شهری که در آن متولد می شوید همیشه زیباترین است. این برای همه صدق می کند چرا که جایی که شما هستید جذابیت متفاوتی دارد. رم برای من  واقعاً زیباترین شهر جهان است.

کاپیتان سابق رم افزود:

فوتبال در عشق و علاقه به طرفداران و بازی در تیمی که همیشه از آن حمایت می کردم خلاصه شده است. انجام این انتخاب برای من بسیار ساده تر بود. بیست و پنج سال حضور در یک تیم چیز کمی نیست و کاپیتان بودن و یکی از مهمترین بازیکنان بودن  سخت است. اما مقایسه بین زمان و امروز من دشوار است. امروز تجارت بیشتر است شما به جایی می روید که می توانید پول بیشتری بدست آورید. و این به اندازه کافی عادلانه است ؟ نه

توتی در خصوص رد پیشنهاد میلان توسط وی و خانواده اش اظهار داشت:

تصمیمات همیشه توسط خود من و با سر نظر خودم گرفته می شد. اغلب والدین شما به شما توصیه می کنند.و درست است که به آنها گوش دهیم. اما در نهایت می دانستم که زمان و آینده ای پیش رو دارم.

 

وی در مورد پیشنهاد رئال مادرید نیز گفت:

 باید بگویم در مورد پیشنهاد رئال مادرید فکر کردم.بگذارید بگوییم چند روز بود با خود کلنجار می‌رفتم. سپس  تصمیم گرفتم. من اغلب و صادقانه گفته ام که انتخاب برای ماندن در کنار رم از ته قلبم بود. در آن لحظات وقتی چنین احساسی دارید  نمی توانید از آنجا دور شوید. رئال مادرید تنها تیم دیگری بود که می توانستم در آن بازی کنم. فکر می کنم تنها تیمی که می توانست باشد. تجربه در کشوری متفاوت می تواند برای همه زیبا باشد. برای خانواده ام. برای من.

 

توتی در خصوص پایان همکاری خود با رم می گوید:

شما هرگز نمی خواهید متوقف شوید. هیچ ناراحتی وجود ندارد ، زیرا باشگاه نتوانسته مرا را در نقش دیگری بازگرداند. مطمئناً این من را خوشحال نمی کند ، زیرا من همیشه رم را بر همه چیز و همه ترجیح می دهم. اما ، همانطور که قبلاً گفتم ، فکر می کنم این سرنوشت من است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز