خبرگزاری کار ایران

علیرضا رضایی: حسن یزدانی با مدیریت بازی به مدال طلا رسید/ حضور زارع ما را به آینده امیدوار خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۵۵۵

پیشکسوت کشتی ایران حضور 4 جوان در فینال مسابقات جهانی می تواند انگیزه خوبی برای سایر کشتی گیران باشد.

علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان در سنگین وزن کشتی آزاد در مورد نتایج دیروز ملی پوشان آزادکار در رقابت های جهانی نروژ با بیان این مطلب افزود: اینکه چهار کشتی‌گیر جوان ما به خوبی کشتی گرفتن و با انگیزه بودن و نمی‌خواستند ببازند جای خوشحالی دارد.
وی ادامه داد: اینکه این چهار جوان برای اولین بار در مسابقات جهانی شرکت کرده و به فینال راه پیدا کردند می‌تواند انگیزه خوبی برای سایر کشتی‌گیران جوان باشد.

مدیر اسبق تیم هالی ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد حسن یزدانی گفت: حسن یزدانی را هم که قبلا گفته بودم اگر مثل المپیک با برنامه و تاکتیک جلو برود و کشتی خود را تقسیم کند می‌تواند به مدال طلا دست پیدا کند و شکر خدا هم همین طور شد و توانست حریف قدرتمند خود را شکست بدهد.

سنگین وزن اسبق تیم ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد زارع گفت: امیرحسین زارع هم با تلاش قابل پیش بینی و با آمادگی جسمانی بالایی که داشت، میل به پیروزی در او کاملا مشهود بود و از همه حریفان خود سرتر بود. وی از اول مبارزه، هم تاکتیک هجومی و هم برنامه خوبی داشت و خدا را شکر توانست موفق شود بعد از ۳۲ سال مدال مرحوم علیرضا سلیمانی را تکرار کند.

رضایی ادامه داد: امیرحسین زارع جوان‌تر از حریفان خود بود و بدنش را زودتر ریکاوری کرد و به مسابقات برگشت. اما سایر حریفان نتوانستند خوب ریکاوری کنند.  زارع با تمرینات خوب کادرفنی روان‌تر کشتی گرفت و توانست مدال طلا بگیرد امیدوارم اینگونه قهرمانی ها تکرار شود و این رکوردها و قهرمانی هاخصوصاً با حضور کشتی‌گیران جوانی مثل امیرحسین زارع می‌تواند برای تیم ملی کشورمان و همچنین کشتی بسیار خوب باشد. شرایط فراهم است و با مقداری تمرکز و تمرین می توانیم همیشه موفق باشیم.

این پیشکسوت گرانقدر کشتی در پایان در خصوص کشتی حسن یزدانی گفت: یزدانی نشان داد که می تواند همیشه موفق باشد و اگر استمرار داشته باشد می‌تواند به خوبی برای خود مدال های قهرمانی کسب کند. تکرار قهرمانی برای همیشه امکان پذیر است. حسن یزدانی همیشه پای ثابت انتخابی ها بوده و به مربیان خود احترام گذاشته و مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی بوده و این حضور کشتی‌گیران در مسابقات انتخابی باعث می‌شود که همیشه بدن روی فرمی داشته باشند و بتوانند در مسابقات آینده خود هم بهترین نتایج را کسب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز