خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس فدراسیون کشتی در گفتگو با ایلنا

حمید سوریان: با طلای زارع و یزدانی خستگی‌مان در رفت/ کام مردم ایران شیرین شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۴۷۴

حمید سوریان امیدوار است تا موفقیت های کشتی گیران آزاد کار در مسابقات جهانی ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  روز گذشته علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور  آزادکاران ایرانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در اسلو نروژ موفق شدند به فینال مسابقات صعود کنند و حسن یزدانی و امیرحسین زارع نیز موفق شدند به مدال طلا برسند تا روزی طلایی را برای کشتی ایران رقم بزنند.

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بچه ها توانستند توانایی و لایق خود را ثابت کنند و قدرت خود را رخ جهانیان بکشند. حضور ۶ فینالیست و کسب دو مدال طلا برای هر کشوری خوشایند است و این موضوع موجبات خوشحالی مردم ما را فراهم آورده است. ان‌شاالله امروز نیز نتایج خوبی به دست آوریم تا کام ما شیرین تر شود. 

وی افزود: مسلما برای به موفقیت رسیدن شما باید هزینه کند و زمان بگذارید و تنها خدا می‌داند پشت این موفقیت‌ها و برای اینکه ورزشکاران ما بتوانند خنده را روی لبان مردم ایران بیاورند چقد زحمت کشیدند و عرق ریخته‌اند. امیدوار هستم مردم ایران دعا خیر خود را بدرقه راه کشتی‌گیران کنند تا باز هم شاهد درخشش آنها و شادی مردم ایران باشیم.

سوریان در مورد پیروزی حسن یزدانی در برابر دیوید تیلور و انتقام گیری امیر حسین زارع از کشتی گیر گرجستانی بیان کرد: خدا را شکر بچه ها شایستگی‌ها خود را ثابت کردند و نشان دادند توقعی که از آنها هست بیهوده نبوده است و آنها لایق این همه ستایش و افتخار پیروزی هستند. حسن یزدانی بعد از المپیک تمام تمرکز خود را روی این مسابقات معطوف کرد و خدا را شکر در رقابتی جانانه موفق شد تیلور را شکست دهد و به مدال طلا برسد و دل مردم ایران را شاد کند. امیرحسین زارع نیز یک جوان پر تلاش و پر انرژی است که خوشبختانه به خوبی از تجربه مسابقات المپیک بهره برد و به مدال طلا رسید او تا سالها می‌تواند برای ایران افتخار آفرینی کند. شاکر خداوند هستیم از این موفقیت و حقیقتا خستگی ما با این دو مدال در رفت.

قهرمان جهان و المپیک در رشته فرنگی در مورد کشتی‌گیران این رشته و انتظار موفقیت از آنها گفت: مسلما همین طور است فدراسیون کشتی برای همه ورزشکاران اعم از آزادکاران و بچه های فرنگی از مدت‌ها برای حضور در مسابقات المپیک و جهانی برنامه ریزی کرده است و امیدوار هستیم در این رشته نیز بچه های ما موفق شوند همچون آزاد کاران درخشان ظاهر شوند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز